فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

جاروبرقی کرال

ماشین لباسشویی کرال

یخچال و فریزر کرال

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7111 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7112 ظرفیت 7 کیلوگرم

جک درب پارکینگ یوتاب مدل 689

فریزر یخساران مدل مروارید NF15

یخچال یخساران مدل مروارید NR15

یخچال یخساران مدل الماس D 8001

فریزر یخساران مدل الماس D 8005

یخچال فریزر یخساران مدل مروارید 4060N

یخچال فریزر دوقلو هیوندای مدل HREF-7071WA INV

یخچال فریزر دوقلو هیوندای مدل HREF-7071LA INV

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250W

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250N

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250B

یخچال و فریزر ساید بای ساید کرال مدل C19

یخچال و فریزر ساید بای ساید کرال

یخچال و فریزر کرال مدل مدل C23 W

یخچال و فریزر کرال مدل مدل C23 S

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43SA1260T سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی اسنوا

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW-70504AJ ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TLW-62512 ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW-85514 ظرفیت 8.5 کیلوگرم

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل SN8-2350GW سری Hyper

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XTR-S920WD

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XTR-S920SD

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XTR-486WD

  • ۰
  • ۰

نحوه آوردن سایت به صفحه اول گوگل

برای کسانی که در تلاشند تا ترافیک ارگانیک را هدایت کنند، گوگل قدرتمندترین است. وب را می‌خزد و مشخص می ‌کند که تقریباً برای هر موضوعی کدام صفحات برای کاربران مفیدترین و مرتبط هستند. ما فقط به نتایج گوگل اعتماد نداریم، بلکه به آنها اعتماد می‌کنیم.

با چنین قدرت و نفوذ بی نظیری ، ممکن است قرار دادن تجارت کوچک شما در صفحه اول گوگل غیرواقعی به نظر برسد ، اما همین قدرت گوگل که باعث می شود کسب و کارهای کوچک و محلی بتوانند در نتایج جستجو در رده بالا - به صورت رایگان قرار بگیرند.

در این پست قصد دارم چندین اقدام ملموس را که می توانید برای کمک به کسب و کارتان در بالای صفحه اول به کار ببرید ، با استفاده از دو استراتژی رایگان ، بهینه سازی وب سایت و بهینه سازی لیست ، بیان کنم. ابتدا اهمیت صفحه اول گوگل را بیان خواهم کرد و سپس وارد تاکتیک هایی می شوم که شامل موارد زیر است:

  • افزودن کلمات کلیدی به مکانهای خاص در وب سایت شما
  • ایجاد محتوا برای انسان ، نه گوگل
  • تأکید بر مکان
  • به طور مرتب لیست گوگل خود را به روز کنید و نگه دارید

و خیلی بیشتر

کاملاً واضح است که صفحه اول گوگل برای هر شغل یک هدف ارزشمند (نه ضروری) است. اما اجازه دهید ابتدا مزایای خاص آن را بررسی کنیم. زیرا این امر می تواند به شما در اولویت بندی استراتژی کسب و کار کمک کند.

 

چرا صفحه اول گوگل مهم است

نتایج جستجوی گوگل با

  • پانل های دانش
  • جعبه پاسخ
  • سوالات مرتبط با قابلیت توسعه
  • نتایج محلی

از قدرت بیشتری برخوردار می شوند.

با وجود بسیاری از روش های برجسته کردن ، تلاش برای رتبه بندی عالی ارزش تلاش کردن را دارد ، به خصوص با توجه به اینکه میزان بازدید و میزان کلیک هر دو به شدت کاهش می یابد ، زیرا یکی از آنها نتایج جستجو را کاهش می دهد.

 

قرار گرفتن در صفحه اول به معنای افزایش میزان کلیک است

این یک واقعیت شناخته شده است که صفحه اول گوگل بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص می دهد ، اما آیا می دانید در نتایج کلیک نسبت به نتایج بالا و پایین تفاوت قابل توجهی وجود دارد؟ یک مطالعه نرخ کلیک زیر را براساس موقعیت گوگل نشان می دهد:

 

  • نتیجه اول: 36.4٪ نرخ کلیک
  • نتیجه دوم: 12.5٪ نرخ کلیک
  • نتیجه سوم: 9.5٪ نرخ کلیک

 

نرخ کلیک یا CTR (Click-Through Rates) همچنان نزول می کند و برای نتیجه دهم به 2.2٪ کاهش می یابد (معمولاً در هر صفحه 10 نتیجه ارگانیک وجود دارد ، حتی در حال حاضر با نتایج محلی ، تبلیغات ، جعبه پاسخ و سایر ویژگی های جدید حتی کمتر هم میشود. اگر در بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل نیستید ، شما کلیک های زیادی را از دست می دهید.

کسب یک رتبه برتر در گوگل می تواند منجر به برجسته شدن در یک قطعه ویژه ، اعطای فوری به کسب و کار شما و افزایش اعتبار شود.

 

نحوه عملکرد Google (و سایر موتورهای جستجو)

اولین چیزی که باید در مورد گوگل بدانید این است که گوگل اینترنت نیست. اگر وب سایت شما در گوگل نشان داده نمی شود ، به این معنی نیست که در اینترنت نیست. وب سایت شما می تواند بدون نمایش در نتایج جستجوی گوگل برای یک کلمه کلیدی خاص ، به صورت زنده در اینترنت منتشر شود.

روش نمایش گوگل و سایر موتورهای جستجو به این صورت است که سیستمهای رایانه ای خودکار گوگل بصورت شبانه روزی کار می کنند و بصورت تصادفی از وب سایتها در سراسر اینترنت بازدید می کنند ، از هر صفحه عکس گرفته و آنها را در یک پایگاه داده عظیم ثبت می کند.

به عنوان بخشی از عکس فوری از هر صفحه وب ، سیستم گوگل هر کلمه و سایر مطالب موجود در یک صفحه وب (مانند عکس ، فیلم ، فایل صوتی و غیره) را برای تعیین موضوع خاص صفحه می خواند. گوگل از این داده های جمع آوری شده برای تعیین کل صفحات وب و به ترتیب به منظور جستجوی کلمات کلیدی خاص استفاده می کند.

به عبارت دیگر ، الگوریتم های رایانه ای گوگل به طور پویا تعیین می کنند که کدام صفحه وب در اینترنت بیشترین ارتباط را برای یک کلمه کلیدی خاص یا عبارت کلیدی دارد و ابتدا آن را نمایش می دهد. سپس دومین صفحه مرتبط و غیره را نمایش می دهد. لیست حاصل از صفحات وب به عنوان صفحه نتایج موتور جستجو (SERP)  Search Engine Results Pageشناخته می شود.

SERP را می توان از چندین بخش تشکیل داد

بخش پایین معمولاً شامل 3 یا 4 تبلیغ متنی پولی است که مربوط به کلمه کلیدی مورد استفاده برای انجام جستجو است

اگر گوگل فکر کند کاربر به دنبال مشاغل محلی در این نزدیکی هست ، بخشی را به زیر تبلیغات پولی به نام Local Map Pack اضافه می کند

بخش اصلی در وسط شامل لیست "ارگانیک" (غیرپرداختی) صفحات وب است که مربوط به کلمه کلیدی مورد استفاده برای انجام جستجو هستند.

 

چگونه سایت خود را در Google پیدا کنم؟

اولا باید مطمئن شوید که وب سایت شما توسط گوگل نمایه سازی یا ایندکس شده است. برای اطلاع از وجود آن ، سایت: yourdomain.com را در کادر جستجوی گوگل تایپ کنید و نام دامنه واقعی خود را جایگزین yourdomain.com کنید. اگر لیستی از صفحات وب سایت خود را مشاهده می کنید ، گوگل قبلاً سایت شما را فهرست بندی کرده است و برای بررسی به روزرسانی ها ، گاهی اوقات به آن مراجعه می کند. اگر وب سایت شما لیست نشده است ، آن را در اینجا ارسال کنید: http://www.google.com/addurl. 1 یا 2 هفته طول می کشد تا گوگل از وب سایت شما بازدید کند و آن را فهرست بندی کند.

ثانیا ، به یاد داشته باشید ، Google فقط صفحات وب مربوط به کلمه کلیدی مورد جستجو را نمایش می دهد. اولین قدم این است که مطمئن شوید متن صفحه وب شما با کلمه کلیدی مورد نظر مرتبط است. اگر اینگونه نباشد ، به احتمال زیاد گوگل آن را نشان نخواهد داد.

سوم ، فقط به این دلیل که وب سایت شما در صفحه اول نشان داده نمی شود ، به این معنی نیست که به هیچ وجه نمایش داده نمی شود. به پایین صفحه نتایج بروید و "بعدی" را برای صفحه 2 و غیره کلیک کنید. وب سایت شما ممکن است در صفحه 2 ، صفحه 82 یا جایی بین آن باشد.

 

خب، وب سایت من در Google است ، اما در صفحه 41! چگونه می تونم اون رو در صفحه اول نشون بدم؟

آه شما سوال میلیون دلاری را پرسیده اید. یک صنعت کامل برای پاسخ به این سوال ساخته شده و سالانه میلیون ها دلار برای تحقق این امر هزینه می شود! اولین سوال من از شما این است که "چقدر پول دارید؟" شوخی می کنم ، اما به طور جدی ، خبر خوب این است که دو راه اصلی وجود دارد که وب سایت شما در صفحه اول گوگل نشان داده می شود.

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می توانید هزینه بپردازید و لازم نیست هزینه زیادی داشته باشید. این Google Ads نام دارد.

می توانید وب سایت خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه برای تبلیغات ، از نظر "ارگانیک" رتبه بندی کنید.

من هر دو را در زیر توضیح خواهم داد...

 

Google Ads (گوگل ادز!)

سریعترین و آسانترین راه برای ورود به صفحه اول گوگل برای یک کلمه کلیدی خاص پرداخت هزینه تبلیغات است. شما در گوگل ثبت نام می کنید ، کلمات کلیدی را که می خواهید هدف قرار دهید انتخاب می کنید ، سپس "هر بار که روی تبلیغات شما کلیک می شود می خواهید چه مبلغی بپردازید" (بله ، مانند حراج) این "پرداخت به ازای هر کلیک" نامیده می شود. هرچه پیشنهاد شما برای هر کلیک بالاتر باشد ، تبلیغ شما در بالای صفحه بالاتر نشان داده می شود ، و سایر موارد مساوی هستند.

همچنین می توانید بودجه روزانه را تعیین کنید تا وقتی بودجه شما تأمین می شود ، گوگل در آن روز دیگر تبلیغ شما را نشان ندهد بنابراین بر روی آن کلیک نشود و هزینه ای از شما دریافت نشود. برای اکثر صنایع ، این یک روش ارزان و آسان برای نشان دادن در صفحه اول گوگل است.

برای صنایع دیگر (به عنوان مثال وکلا) ، این کار می تواند بسیار گران باشد. هزینه برخی کلمات کلیدی تا 100 دلار برای هر کلیک یا بیشتر!

 

استخدام Google Ads Pro را در نظر بگیرید

مراقب Google Ads باشید. آنها ثبت نام و شروع به نمایش تبلیغات در سیستم عامل خود را بسیار آسان می کنند (بینگ دارای یک بستر بسیار مشابه است). اما اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، می توانید با Google Ads هزینه های زیادی را هدر دهید. با توجه به اینکه من اتفاقاً حرفه ای هستم و گواهی گوگل را در ایجاد ، مدیریت و بهینه سازی کمپین AdWords دارم ، پیشنهاد می کنم ایجاد و مدیریت کمپین های Google Ads خود را به یک حرفه‌ای واگذار کنید.

اگر شخص حرفه ای یا آژانس استخدام شده شما بداند که چه کاری انجام می دهد ، هنگام بازگشت سرمایه بیشتر از هزینه خود را پرداخت می کند. به عنوان مثال ، اگر طرفدار یا نماینده شما برای مدیریت و بهینه سازی تبلیغات AdWords خود مبلغ 1500 دلار در ماه از شما می گیرد و آنها کارها را به درستی انجام می دهند ، باید بیش از 1500 دلار در ماه از استخدام آنها سود کسب کنید.

به معنای واقعی کلمه صدها تنظیمات و ویژگی های مختلف وجود دارد که می توانید برای هر یک از کمپین های Google Ads اضافه یا تغییر دهید. اگر همه آنها را درست نبینید ، می توانید ماهانه مقدار زیادی پول تلف کنید یا از دست دهید. اگر بودجه دارید ، یک حرفه ای را با نتایج اثبات شده استخدام کنید. اگر بودجه لازم برای استخدام یک حرفه ای برای مدیریت تبلیغات Google Ads خود را ندارید ، توصیه می کنم از تبلیغات جستجوی پولی خودداری کنید.

به دلیل زیاد شدن مطلب و اینکه حوصلتون سر نره ما ادامه مطلب رو در مقاله نحوه آوردن سایت به صفحه اول گوگل - بخش دوم توضیح میدیم، با ما همراه باشید.

  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • رویا زرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی