فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

جاروبرقی کرال

ماشین لباسشویی کرال

یخچال و فریزر کرال

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7111 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7112 ظرفیت 7 کیلوگرم

جک درب پارکینگ یوتاب مدل 689

فریزر یخساران مدل مروارید NF15

یخچال یخساران مدل مروارید NR15

یخچال یخساران مدل الماس D 8001

فریزر یخساران مدل الماس D 8005

یخچال فریزر یخساران مدل مروارید 4060N

یخچال فریزر دوقلو هیوندای مدل HREF-7071WA INV

یخچال فریزر دوقلو هیوندای مدل HREF-7071LA INV

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250W

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250N

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250B

یخچال و فریزر ساید بای ساید کرال مدل C19

یخچال و فریزر ساید بای ساید کرال

یخچال و فریزر کرال مدل مدل C23 W

یخچال و فریزر کرال مدل مدل C23 S

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43SA1260T سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی اسنوا

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW-70504AJ ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TLW-62512 ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW-85514 ظرفیت 8.5 کیلوگرم

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل SN8-2350GW سری Hyper

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XTR-S920WD

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XTR-S920SD

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XTR-486WD

  • ۰
  • ۰

خدمات پس از فروش آیوا – گاندو سرویس

Aiwa در سال 1951 با نام AIKO Denki Sangyo Co. تاسیس شد ، میکروفون را تأسیس کرد و در ابتدا فقط تولید می کرد. در سال 1959 نام به Aiwa تغییر یافت. این شرکت با کار پیشگام در زمینه ضبط کاست سازگار با HiFi به شهرت رسید و ضبط صوت دیجیتال ژاپن را تولید کرد.

از سال 1967 سهام سونی Aiwa را برای خرید آغاز کرد و از سال 1982 صاحب اکثریت بود. در سال 1970 با Aiwa توافق کرد و دارای یک ضبط کاست شد. این شرکت قادر به حفظ سطح بالای نوآوری خود در طولانی مدت نبود و تقریباً در دهه 1990 ورشکست شد ، اگرچه در آن زمان تقریباً کل مدیریت ژاپن تا زیرمجموعه های ملی با مدیران سونی جایگزین شد.

در اواخر دهه 1990 ، این شرکت تحت فشار فزاینده ای قرار گرفت و مجبور شد شش تأسیسات تولیدی متعلق به Aiwa ، از جمله یک مرکز تولید پیشرفته در ولز را بفروشد.

بعد از تصرف ، Aiwa به عنوان یک کانال فروش گسترده برای سونی، تجهیزات صوتی مانند سیستم های Hi-Fi ، دیسکمن ها و پخش کننده های MP3 را مستقیماً از طریق کنترل از راه دور فروخت.

در سال 2004 محصولات جدیدی معرفی شدند ، اما گزارش های مطبوعاتی منفی دریافت کردند. در همان سال ، سونی پشتیبانی از محصولات Aiwa را متوقف کرد. از سال 2005 محصولات Aiwa فقط در چند کشور به فروش می رسید. در سال 2006 ، سونی برند Aiwa را به طور کامل متوقف کرد.

در سال 2013 ، شرکت های تجاری آمریکایی River West Brands ، علائم تجاری Aiwa را به دست آوردند و سپس با Hale Devices از شیکاگو همکاری کردند که در سال 2015 نام خود را به Aiwa تغییر داد. تاریخ تأسیس شرکت Aiwa جدید 2011 میباشد.

آیوا از سال 2017 رسماً مستقل شد و کاملاً متعهد به طراحی ، ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی ارزان و با کیفیت بالا همراه با خدمات مشتری کلاس جهانی در سراسر جهان با تمرکز بر دامنه اصلی محصولات میباشد: لوازم خانگی کوچک ، کالاهای سفید ، لوازم الکترونیکی.

کمپانی آیوا ابتکارات خود را برای تنظیم یک برنامه بلند مدت که به موجب آن شرکای تجاری قابل اعتماد و توانمند در سراسر جهان ایجاد می شوند ، می چرخاند.

آیوا در طی مصابحه ای اعلام کرد که ما با افتخار مارک نمادین Aiwa را در تلاش پرشور جمع کردن مردم در اطراف موسیقی احیا کردیم. چگونه ما آن را انجام میدهیم؟ ما محصولی ایجاد می کنیم که کیفیت صدای افسانه ای آیوا را ارائه می دهد. ما موسیقی مورد علاقه خود را برای شما به ارمغان می آوریم ، همانطور که برای شنیدن بود شنیده شود.

آیوا فرمولی ساده دارد که بدون مصالحه منجر به تجهیزات صوتی با کیفیت بالا می شود - آیوا میگه: ما بهترین استعداد صوتی را داریم - ما بهترین متخصصان آکوستیک را در شرکت خود داریم ، روی اجزای با کیفیت بالا سرمایه گذاری می کنیم و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

برای کسانی که می خواهند موسیقی بیش از سر و صدای پس زمینه باشد ، برای کسانی که می خواهند موسیقی آنها قدرت سرگرمی داشته باشد.

 

آرم های نمادین آیوا

AIWA رسماً اظهار می دارد که هر سه آرم نشان دهنده مارک AIWA هستند و نباید از آنها به عنوان یک هویت جداگانه جدا شود.

 

نشان اول - استاندارد بین المللی

خدمات پس از فروش آیوا

این استاندارد بین المللی آرم فعلی تلقی می شود ، بیشتر مناطق در سراسر جهان دارای این آرم بین المللی AIWA هستند.

 

نشان دوم - کاربرد خاص (بازار داخلی چین)

خدمات پس از فروش آیوا

این آرم در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی تصویری چین (GZ) AIWA Audio راه اندازی شد

 

آرم سوم - شیوع کم بازار

خدمات پس از فروش آیوا

آرم نمادین AIWA در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. شیوع کم در فضای الکترونیکی مصرفی کنونی.

 

محصولات صوتی آیوا

در AIWA ، موسیقی و صدا همیشه مورد توجه و تمرکز ما خواهند بود. از بلندگوهای پوشیدنی گرفته تا بلندگوهای قابل حمل. از Turntables گرفته تا بلندگوهای مهمانی با عملکرد عالی. دامنه صوتی کامل ما مجسم کننده ماهیت واقعی مهندسی صدا و طراحی تخصصی است. ما اطمینان حاصل می کنیم که تجربه صوتی واقعی AIWA را با هر محدوده قیمتی در سراسر جهان ارائه دهیم.

 

تلویزیون هوشمند آیوا

ما خودمان را به خاطر سازش ناپذیر بودن حتی در هنگام تعهد دادن ارزش نهایی به مصرف کنندگان ، مفتخریم. این به شدت در محدوده صفحه نمایش ما منعکس می شود ، جایی که هر تلویزیون هوشمندی که تولید می کنیم.

 

شیوه زندگی

محدوده های زندگی ما با هدف مقرون به صرفه بودن و قابل اعتماد بودن است. هرگز از الزامات ایمنی لازم صرف نظر نکنید ، ارزش ما نسبت به صداقت مشتری از طریق طیف گسترده ای از محصولات سبک زندگی ما به دست می آید. ما مطمئن هستیم که تجربه واقعی سبک زندگی AIWA را با هر محدوده قیمتی در سراسر جهان ارائه می دهیم.

 

تجهیزات جانبی

لوازم جانبی موبایل محدوده ای است که مشتاقانه منتظر گسترش آن هستیم. با مشارکت های مناسب و جهت گیری صحیح برای توسعه محصول ، مطمئن هستیم که فلسفه AIWA را می توان از طریق مجموعه لوازم جانبی تلفن همراه نیز رونمایی کرد.

 

این کمپانی مشهور ژاپنی با سابقه‌ای 70 ساله بعد از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب هایی در مسیر پیشرفت، اکنون طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله صوتی تصویری در طرح ها، اندازه ها و آپشن های مختلف را تولید میکند.

هم اکنون شرکت گاندو تجارت خط تولید تلویزیون های آیوا را با مجوز و تحت لیسانس آیوای ژاپن در ایران راه‌اندازی کرده و گارانتی 18 ماهه گاندو سرویس را برای محصولاتش در نظر گرفته تا بتواند این برند معروف و محبوب را در بازار ایران عرضه نماید.

 

درباره گاندو

شرکت گاندو سال 1392 آغاز به کار کرد و هدف خود را بر ارائه خدمات پس از فروش به منظور تعمیر دستگاه های الکترونیکی بنا نمود. این شرکت کوچک در ابتدای کار خود یک تعمیرگاه ساده بود که با توسعه کار خود و استفاده از متخصصان مجرب دامنه فعالیت خود را گسترش داد و امروزه به یک شرکت خدماتی بزرگ در سطح کشور تبدیل شده است.

خدمات پس از فروش آیوا – گاندو سرویس میباشد که تمامی محصولات صوتی و تصویری خانگی، موبایل، تلویزیون، تبلت و انواع کنسول های بازی و صوتی تصویری ماشینی را در دایره خدمات خود قرار داده است.

گاندو سرویس در تمامی استان های کشور دارای بیش از 260 نمایندگی فعال میباشد که با بکارگیری 1200 نیروی متخصص توانسته حتی دور ترین نقاط کشور را نیز پوشش دهد.

 

شرایط و ضوابط گارنتی آیوا - گاندو سرویس

محصولات آیوا با مشخصات مندرج در پشت برگه گارانتی از تاریخ نصب به مدت 18 ماه تحت ضمانت شرکت گاندو سرویس میباشد.

در هنگام نصب محصولات و گارانتی آنها کارت شناسایی خود را همراه داشته باشید.

ضمانت نامه گاندو شامل سرویس، تعمیر و تعویض قطعات معیوب میباشد.

چنانچه کارت گارانتی محصول مخدوش و بدون هولوگرام باشد فاقد اعتبار است.

هزینه نصب خود دستگاه رایگان است ولی هزینه ایاب و ذهاب و نصب دیواری رایگان نمیباشد.

 

موارد خارج از گارانتی

چنانچه محصول خریداری شده توسط خود مشتری یا افراد غیر مرتبط با خدمات گاندو سرویس نصب شده باشد محصول از گارانتی خارج میشود.

شکستگی، ضربه، آب خوردگی، آسیب‌های ناشی از نوسانات برق، رطوبت و شرایط محیطی نامناسب، رعد و برق و آسیب‌های ناشی از پاشیدن مایعات بر روی صفحه نمایشگر، تعمیر و باز شدن دستگاه توسط عاملان غیر مجاز نیز باعث میشود که محصول از گارانتی خارج شود.

ریموت کنترل و لوازم جانبی نیز شامل گارنتی نمیباشد.

  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • رویا زرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی