فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

جاروبرقی کرال

ماشین لباسشویی کرال

یخچال و فریزر کرال

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7111 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7112 ظرفیت 7 کیلوگرم

جک درب پارکینگ یوتاب مدل 689

فریزر یخساران مدل مروارید NF15

یخچال یخساران مدل مروارید NR15

یخچال یخساران مدل الماس D 8001

فریزر یخساران مدل الماس D 8005

یخچال فریزر یخساران مدل مروارید 4060N

یخچال فریزر دوقلو هیوندای مدل HREF-7071WA INV

یخچال فریزر دوقلو هیوندای مدل HREF-7071LA INV

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250W

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250N

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250B

یخچال و فریزر ساید بای ساید کرال مدل C19

یخچال و فریزر ساید بای ساید کرال

یخچال و فریزر کرال مدل مدل C23 W

یخچال و فریزر کرال مدل مدل C23 S

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43SA1260T سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی اسنوا

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW-70504AJ ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TLW-62512 ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW-85514 ظرفیت 8.5 کیلوگرم

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل SN8-2350GW سری Hyper

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XTR-S920WD

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XTR-S920SD

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XTR-486WD

۱۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشاغل پول ساز

اگر یک چیز وجود دارد که همه جوانان باید در مورد رفتن به دانشگاه برای کارشناسی یا کارشناسی ارشد و چشم دوختن به آینده فکر کنند ، این است که بیشترین درآمد ممکن را به دست آورند.

مسیرهای شغلی زیادی وجود دارد که باید طی کنید. برخی اتفاقاً خیلی بهتر از بقیه حقوق بیشتری پرداخت می کنند.

اگر هدف شما درآمد سنگین سالانه است ، باید مطمئن شوید که وارد رشته ای می شوید که با حقوق بالا شناخته می شود.

کدام شغل ها بیشترین درآمد را دارند؟ در این پست ، من 12 شغل برتر را که درآمد زیادی برای شما و مزایا و معایب هر یک از شما به دست می آورند، لیست کردم.

 

12 شغل برتر که درآمد زیادی کسب می کنند

 

” داشتن بیش از یک جریان درآمدی می تواند در شرایط سخت اقتصادی به شما کمک کند “

 

حسابدار

یک حسابدار محاسبات مالی را برای افراد ، مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ انجام خواهد داد. حسابداران باید بدانند که چگونه انواع فرم های گزارشگری مالی را بررسی و آماده کنند ، به مشتریان یا مشاغل کمک می کنند تا با قوانین و قوانین حسابداری مطابقت داشته باشند. حسابداران ممکن است در ساعات مشخصی از سال ، مانند زمان محاسبه مالیات ، نیاز به کار طولانی داشته باشند.

الزامات: لیسانس ، کارشناسی ارشد برای مشاغل پردرآمد ؛ برخی از مجوزها و گواهینامه ها.

متوسط حقوق سالانه: 80 تا 100 میلیون

نکته منفی: برخی از کارها بسیار کسل کننده است. همچنین دستیابی به حقوق هشت رقمی در مقایسه با سایر مشاغل موجود در لیست ما نیز نادر است.

 

مدیر و مجری بازرگانی

یک مدیر بازرگانی می تواند مشاغل زیادی را در یک شرکت از جمله مدیر عامل ، مدیر مالی یا مدیر عامل شرکت در یک شرکت انجام دهد. بنیانگذار یک تجارت می تواند در پایان مدیرعامل باشد ، زیرا او صنعت و تجارت را می شناسد. از طرف دیگر ، کسی که دارای مدرک رسمی کسب و کار و آموزش تجارت است می تواند به یک نقش اجرایی تبدیل شود تا به هر کسب و کاری کمک کند تا کارآمدتر و سودآورتر عمل کند. با در نظر گرفتن پاداش ، مدیران مشاغل می توانند حقوق سالانه هنگفتی کسب کنند.

الزامات: لیسانس ، کارشناسی ارشد برای مشاغل با بیشترین درآمد ، آموزش در محل کار.

متوسط حقوق و دستمزد سالانه: 100 تا 120 میلیون

نکته منفی: مشاغل بسیار پر استرس ممکن است برای رسیدن به یک موقعیت اجرایی سودآور کسب و کار به چندین دهه یا زمان بیشتر نیاز داشته باشند.

 

سیستم رایانه ای و مدیر فناوری اطلاعات

یک مدیر سیستم رایانه ای یا مدیر فناوری اطلاعات بر کلیه سیستم ها و فرآیندهای مربوط به رایانه در یک شرکت یا سازمان نظارت می کند. این می تواند مواردی مانند برنامه ریزی برای خرید سخت افزار ، نصب نرم افزار محاسبات ، مدیریت شبکه و عیب یابی باشد. مدیران فناوری اطلاعات برای اینکه در جریان تکنیک های جدید و محصولات فنی قرار بگیرند ، به مقداری آموزش ، از جمله آموزش مداوم ، نیاز دارند.

الزامات: مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد ، آموزش مداوم.

متوسط حقوق سالانه: 100 تا 130 میلیون

نکته منفی: برای رسیدن به حقوق هشت رقمی می تواند به ساعت کاری طولانی ، تحصیلات گسترده نیاز داشته باشد.

 

مهندس

مهندسان می توانند مواردی مانند هواپیما ، اتومبیل ، قایق ، فضاپیما ، ماهواره ، ساختمان های بزرگ ، پل ها ، رایانه ها و زیرساخت ها را طراحی کنند. مهندسان شیمی برای حل مشکلات استفاده از این مواد با سوخت و دارو کار خواهند کرد. انواع دیگر مهندسان ممکن است سعی در حل مشکلات زیست محیطی داشته باشند یا به مردم در انجام کارها با کارآیی و ایمنی بیشتر کمک کنند. مهندسان برای انجام کارهای خود به ریاضیات ، فیزیک ، زیست شناسی و شیمی متکی هستند.

الزامات: لیسانس ، کارشناسی ارشد برای مشاغل با بیشترین درآمد ، آموزش در محل کار.

متوسط حقوق سالانه: 80 تا 100 میلیون

نکته منفی: به توانایی بالایی در ریاضیات نیاز دارد. به ندرت می توان به یک حقوق هشت رقمی در این حرفه نسبت به سایر افراد موجود در لیست ما رسید.

 

سرگرمی حرفه ای

مشاغلی مانند بازیگر ، نوازنده ، مجری برنامه های تلویزیونی یا رادیویی ، تهیه کننده و نویسنده می توانند در صنعت سرگرمی جای گیرند. برای موفق ترین متخصصان در این زمینه ها ، این شغل می تواند بسیار سودآور باشد. با این حال ، یک شغل در صنعت سرگرمی بندرت دارای ثبات زیادی است. شما اغلب خودتان هستید و از قراردادی به قرارداد دیگر کار می کنید. همچنین باید نمایندگی را استخدام کنید تا در مورد قراردادها مذاکره کند و به شما در یافتن کار کمک کند. ورود به این صنعت نیز می تواند بسیار دشوار باشد.

الزامات: ترکیبی از تحصیل و آموزش در حین کار.

متوسط حقوق و دستمزد سالانه: 60 تا 100 میلیون

نکته منفی: صنایع بسیار رقابتی ، مشاغل ثبات زیادی ندارند ، هزینه های نمایندگی درصدی از درآمد شما را می خورند.

 

بانکدار سرمایه گذاری

این کار ممکن است مهیج ترین کار نباشد و ممکن است همه چیز به خوبی درک نشده باشد ، اما یک بانکدار سرمایه گذاری می تواند هر ساله درآمد زیادی کسب کند. به طور کلی ، یک بانکدار سرمایه گذاری شخصی است که کارگزار معاملات است ، مانند ادغام شرکت و تصرفات آن. کسانی که بزرگترین معاملات مالی را انجام می دهند بیشترین مبالغ غرامت را دریافت می کنند.

الزامات: مدرک لیسانس ، مدرک کارشناسی ارشد برای مشاغل پردرآمد ، مجوزهای مربوطه.

متوسط حقوق و دستمزد سالانه: 80 تا 100 میلیون، به علاوه پاداش عملکرد

نکته منفی: هفته ای بیش از 80 ساعت ، استرس زیادی به دلیل اعتماد زیاد به پاداش عملکرد.

 

وکیل

اگر تفکر شما از وکیل کسی است که به طور چشمگیری در دادگاه بحث می کند ، همانطور که در تلویزیون اتفاق می افتد ، این تنها قسمت کوچکی از کار است. بیشتر آن صرف تحقیقات ، بررسی اسناد ، طرح پرونده ها و ویرایش قراردادها می شود. وکلا می توانند در امور کیفری ، مالیاتی ، حق انحصاری ، شرکتی یا سایر انواع کارهای قانونی کار کنند ، بنابراین بسیاری از تخصص ها وجود دارد. در صورتی که وکالت برای شما جذاب باشد ، وکلای سیاسی راحت تر از سایر مشاغل سیاسی می باشند.

الزامات: تحصیلات اضافی ، از جمله مدرک حقوق ، باید در یک آزمون وکالت دولتی دوره‌ای را بگذرانید.

متوسط حقوق سالانه: 100 تا 150 میلیون

نکته منفی: حرفه ای کاملاً رقابتی که به چندین سال تحصیلات پیشرفته نیاز دارد.

 

داروساز

یک داروساز در بیمارستان ، یک مرکز پزشکی یا یک فروشگاه خرده فروشی کار می کند و داروهای تجویز شده را برای مشتریان توزیع می کند. یک داروساز به آموزش کامل نحوه کار داروهای مختلف ، از جمله درک عوارض جانبی و تداخل با سایر داروها ، نیاز دارد. داروسازان برای توزیع قانونی داروهای تجویز شده نیاز به آموزش رسمی و مجوز دارند.

الزامات: دکترای داروسازی ، مجوزهای دولتی که در آن کار می کنند.

متوسط حقوق سالانه: 100 تا 150 میلیون

نکته منفی: داروسازان شانس کمی برای به دست آوردن حقوق هشت رقمی دارند مگر اینکه صاحب مشاغل باشند. به آموزش مداوم برای پیشرفت در کار و حرفه خود نیاز دارند.

 

پزشک و جراح

پزشکان در سیستم پزشکی آمریکا توانایی پرداخت حقوق بسیار زیاد را دارند اما رسیدن به آن سطح ممکن است مدتی طول بکشد. یک پزشک یا یک جراح به سالها آموزش و تجربه عملی در محل کار نیاز دارد. یادگیری برای پزشکان هرگز به پایان نمی رسد. هنگام شروع ، پزشکان می توانند ساعات طولانی و عجیبی را کار کنند. اما هنگامی که آنها به سطح خاصی از تخصص رسیدند ، این شغل از نظر مالی پاداش دارد. پزشکان و جراحان بالاترین میانگین حقوق سالانه را در میان مشاغلی دارند که درآمد زیادی را به خود اختصاص می دهند.

الزامات: سالها تحصیلات اضافی از جمله مدرک پزشکی و اقامت ، مجوزهای لازم.

متوسط حقوق سالانه: 180 تا 300 میلیون

نکته منفی: تصمیم گیری روزمره در مورد مرگ و زندگی به خصوص در یک صنعت کاملاً رقابتی و با ساعتهای طولانی استرس زا است.

 

ورزشکار حرفه ای

این یکی از شغل هایی است که بچه ها در مورد داشتن آن آرزو می کنند و در واقع سود زیادی هم به همراه دارد. متأسفانه ، این احتمالاً شغلی است که کمترین شانس رسیدن به آن را دارند. مردم برای موفقیت در هر شغل به برخی از استعدادهای طبیعی نیاز دارند ، اما ورزشکاران طرفدار ممکن است بیشترین استعداد طبیعی را داشته باشند. فراتر از دریافت میلیون ها نفر برای انجام این بازی ، شناخته شده ترین ورزشکاران حرفه ای ممکن است به همان اندازه برای تأییدیه پول دریافت کنند.

الزامات: انتخاب شدن پس از یک تمرین بدنی ، آموزش مداوم هنگام کار و تمرینات بدنی.

متوسط حقوق سالانه: 80 تا 100 میلیون

نکته منفی: استرس و جراحات شدید جسمی می تواند سلامتی طولانی مدت را به دنبال داشته باشد ، مشاغل ورزشی حرفه ای برای بیشتر افراد چند سال بیشتر طول نمی کشد.

 

مشاور املاک و مستغلات

یک مشاور املاک و مستغلات با پروژه های سودآور تجاری و مسکونی ملکی را خریداری و توسعه می دهد. این خریدها کمی قمار است ، زیرا یک اشتباه ممکن است منجر به خسارات مالی زیادی شود. قبل از اینکه سرمایه گذاری خود را انجام دهید یا از طرف دیگران سرمایه گذاری کنید ، ممکن است شما به عنوان یک آژانس املاک و مستغلات شروع به یادگیری نحوه کار در بازارها کنید.

الزامات: آگاهی از بازارها و قوانین املاک و مستغلات از طریق آموزش در محل کار

متوسط حقوق و دستمزد سالانه: 100 تا 150 میلیون

نکته منفی: اجرت بالا با خطرات بالا همراه است ، انتخاب یک پروژه اشتباه یا قضاوت در مورد زنده ماندن یک پروژه خاص می تواند منجر به ورشکستگی شود

 

توسعه دهنده نرم افزار

یک توسعه دهنده نرم افزار ، نرم افزار یا کدی را برای کنترل رایانه ها و سایر وسایل الکترونیکی شخصی می نویسد. توسعه دهندگان برنامه همچنین می توانند توسعه دهنده نرم افزار باشند. در واقع ، کسی که یک برنامه بسیار محبوب را توسعه می دهد می تواند دریافتی زیادی از یک برنامه را کسب کند. این شغل دیگری است که به سرعت در حال رشد است و در آینده به کارمندان زیادی نیاز خواهد داشت. اگر به دنبال مشاغلی هستید که درآمد بالایی دارند ، تقاضای زیاد این گزینه را به گزینه عالی تبدیل می کند.

الزامات: درجه لیسانس اختیاری است

متوسط حقوق و دستمزد سالانه: 100 تا 150 میلیون

نکته منفی: ساعتهای طولانی ، به خصوص هنگام تلاش برای تکمیل یک پروژه ، استرس زا است

 

از بین همه مشاغلی که سود زیادی کسب می کنند: کدام یک برای شما مناسب است؟

در بالا مشاغلی که شما را ثروتمند میکند را به اختصار برای شما لیست کردیم.

داشتن یک لیست یک چیز است ، و انتخاب شغل مناسب بسیار دشوارتر است.

اگر من پیشنهادی بدم ، می گفتم یک کار پردرآمد و مناسب ترین کار را پیدا کنید. برخی از مشاغل مانند یک بانکدار سرمایه گذاری بسیار استرس زا هستند. ده ها معیار مختلف وجود دارد که یک کار رویایی واقعی را تشکیل می دهد.

بهترین راه برای فهمیدن اینکه کدام شغل بهترین تناسب است ، ایجاد دوستی با افراد در آن زمینه است. اگر واقعاً از گذراندن وقت با آنها لذت می برید ، این یک نشانه امیدوار کننده است.

همچنین در این زمینه ها به دنبال نقش های سطح پایین باشید تا خود آنها را امتحان کنید. اگر متوجه شوید که مسیر خاصی انجام نمی شود ، بعداً می توان بیشتر این مشاغل را شروع کرد.

 

سوالات متداول

چه مواردی را باید در جستجوی کار خود در نظر بگیرم؟

متقاضیان کار در جستجوی کار موارد زیادی را باید در نظر بگیرند، مانند مکان ، قوانین و مقررات ، فرصت های کار در خانه و اندازه و شهرت یک شرکت.

با این حال ، منیت خود را درب منزل بگذارید: مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید اگر به دنبال کار با درآمد بالا هستید ، پول است.

اغلب اوقات ، مردم به مشاغلی بسنده می کنند که آنقدر که باید پرداخت نمی کنند. اجازه ندهید که این اتفاق برای شما بیفتد.

تسویه حساب را متوقف کنید و حقوق بیشتری دریافت کنید. این باید بزرگترین اولویت شما باشد.

 

در شغل من ورودی خوب پرداخت نمی شود. باید چکار کنم؟

اگر شغل سطح ابتدایی شما حقوق کمتری از آنچه می خواهید داشته باشید دارد ، چند گزینه پیش رو دارید.

اگر این شرکت را دوست دارید ، می توانید کاری را انجام دهید که برای پیشرفت باید انجام دهید ، خواه درخواست افزایش هزینه ، بازگشت به آموزش یا مهارت برای ایجاد ارزش بیشتر باشد.

اگر شرکت یا حتی این زمینه را دوست ندارید ، وقت آن است که بیرون بیایید و خود را پیش ببرید. در جای دیگر به دنبال مراتع سبزتر باشید. شما همچنین می توانید یک شلوغی جانبی در شب شروع کنید تا پول اضافی بیاورید و در نهایت ، یک کار تمام وقت برای خود بسازید.

لیست فوق تنها شامل چند نمونه از مشاغل پردرآمد است. در بسیاری از موارد ، هرچه مشخصات شما بیشتر شود ، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

به عنوان مثال ، شغل مهندس نفت ، کارگر علوم کامپیوتر ، کنترل کننده ترافیک هوایی ، مجری ، مهندس هوا فضا و مدیر مالی نیز می توان درآمد بالایی داشته باشد. این لیست همچنان ادامه دارد.

حقیقت این است که اگر می خواهید یک میلیون دلار درآمد کسب کنید ، این نیاز به فراتر از شغل تمام وقت خود دارد. شما باید مانند یک کارآفرین فکر کنید و شروع به جستجوی فرصت های کسب درآمد بی حد و مرز برای رسیدن به وضعیت میلیونر کنید.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که این مربوط به میزان درآمد شما نیست بلکه مهم این است که چقدر از کار خود لذت می برید.

با فهمیدن اینکه به چه چیزی علاقه دارید و با داشتن پردرآمدترین شغل موردعلاقه خود ، می توانید به یک شغل پردرآمد که منجر به استقلال مالی طولانی مدت می شود ، برسید.

فقط یک سوال باقی مانده است: بهترین مسیر ثروت آفرینی شما چیست؟

در بخش نظرات پاسخ های خود را با ما در میان بگذارید تا ما و دیگران بتوانیم از تجربیات و نظرات شما بزرگواران بهره مند شویم.

  • رویا زرد
  • ۰
  • ۰

دریافت کد رهگیری برای تمامی معاملات مسکن الزامیست

دریافت کد رهگیری برای تمامی معاملات ملکی الزامی است ولی اکثر بنگاه های معاملاتی از ارائه آن به خریداران و فروشندگان ملک سر باز میرنند.

به گفته محمود محمودزاده وزیر راه و شهرسازی دریافت و ارائه کد رهگیری برای تمامی معاملات ملکی ضروری میباشد. در سال 87 دولت وقت ارائه کد رهگیری را ضروری اعلام کرد ولی در سال 94 بخشی از آن لغو شد که همین امر موجب شد مشکلات زیادی در قراردادهای ملکی بوجود آید.

تا قبل از اینکه سامانه کد رهگیری برای تمامی معاملات ملکی اخذ بشه، تمامی قراردادها بصورت دستی در بنگاه های معاملاتی نوشته میشد. این موضوع عواقب و مشکلات زیادی به همراه داشت که دستگاه های زیربط را وا داشت که برای برطرف کردن این مشکلات سامانه هوشمندی برگزینند تا از بروز مشکلاتی مانند جعل و یا کلاهبرداری جلوگیری کنند.

 

دلایل گرفتن کد رهگیری برای معاملات ملکی

  • امنیت در معامله

قراردادهای ملکی که دارای کد رهگیری میباشند فروشنده امکان فروش ملک به نفرات دیگر را ندارد. زمانی که قراردادی برای بار اول در یک بنگاه ملکی کد رهگیری دریافت میکند اگر فروشنده بخواهد آن را به شخص دیگری واگذار کند، زمانیکه قرارداد جدید بخواهد کد رهگیری دریافت کند سامانه اجازه صدور کد رهگیری جدید را نخواهد داد. پس هر زمانی که شما تصمیم به خرید ملک دارید از بنگاه معاملاتی بخواهید که قرارداد شما را در سامانه ثبت کند و برای آن کد رهگیری صادر نماید.

 

  • جلوگیری از جعل قرارداد

قرارداد هایی که دارای کد رهگیری میباشند به دلیل چاپی بودن اطلاعات فروشنده، خریدار و ملک و داشتن کد رهگیری و هولوگرام دیگر امکان جعل آن نمیباشد. هر هولوگرامی که در قرارداد استفاده میشود دارای شناسه مخصوص میباشد که در زمان ثبت ملک در سامانه هوشمند در سیستم برای ملک ثبت میشود و دیگر امکان جعل آن امکانپذیر نیست.

 

  • دریافت حکم تخلیه فوری

به دلیل قانونی بودن و اعتبار قراردادهای کد رهگیری دار در دادگاه، چنانچه مدت زمان قرارداد مستاجر به اتمام رسیده باشد و در تخلیه ملک مقاومت کند، موجر با در دست داشتن این قرارداد میتواند حکم تخلیه مستاجر را در مدت زمان کوتاه تری دریافت نماید.

 

  • پیگیری برای عدم دریافت وجه در معامله

چنانچه خریدار یا مستاجر مبالغی را که در قرار داد ذکر شده در زمان مقرر پرداخت نکند فروشنده یا موجر میتواند با در دست داشتن قرارداد کد رهگیری دار برای دریافت مبلغ میتواند براحتی در دادگاه اقدام نماید.

 

  • دریافت استعلام از دارای و شهرداری

خریداران میتوانند در شهرداری و دارایی میتوانند با قرارداد خود استعلام ملک خریداری شده را بگیرند و مطمئن شوند که ملک فوق در طرح های خاصی مانند فضای سبز، اتوبان، ساخت مترو و یا عملیات راهسازی نباشد.

 

طرفین معامله میتوانند برای مطمئن شدن از معامله و کد رهگیری قرارداد خود با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری خود در سامانه ثبت و معاملات و املاک کشور از صحت قرار داد خود آگاه شوند.

 

نکاتی که برای عقد قرارداد بایستی رعایت شود

  • سعی کنید حتما قرارداد خود را در بنگاه های معاملاتی معتبر انجام دهید.
  • بعد از اتمام قرار داد تمامی مشخصات ملک و طرفین معامله را بدقت بررسی نمایید و از داشتن هولوگرام مطمئن شوید.
  • برای صدور کد رهگیری میباست کد پستی بدرستی وارد شود، برای مطمئن شدن از صحت درست بودن کد پستی ملک حتما از اداره پست استعلام بگیرید.
  • چنانچه توافقی خارج از قرارداد در بین طرفین معامله باشد میبایست در بخش توضیحات تمام و کمال درج شود.
  • برای عقد قرارداد چنانچه هیچ تجربه ای در معاملات ملکی ندارید سعی کنید از یک فرد با تجربه یا یک وکیل کمک بگیرید.

 

تمام نکاتی را که نیاز بود در یک معامله ملکی مورد توجه قرار بگیرد در بالا شرح دادیم، سعی کنید حتما در معاملات خود موارد فوق را در نظر بگیرید تا بتوانید یک معامله سالم و درست را به انجام برسانید.

  • رویا زرد
  • ۰
  • ۰

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

آیا فروش آنلاین شما شروع به کند شدن می کند؟ این می تواند در هر تجارت الکترونیکی اتفاق بیفتد. فروش به طور پیوسته پیش می رود ، سپس رقابت جدیدی از راه می رسد یا رقبای شما شروع به هزینه بیشتر در بازاریابی دیجیتال خود می کنند.

صرف نظر از مشخصات وضعیت فعلی خود، ما تعدادی تاکتیک را لیست کرده ایم که می توانید برای افزایش فروش آنلاین اقدام کنید.

 

نحوه استفاده از این راهنما

با پیروزی های سریع شروع کنید – اینها کارهایی است که امروز می توانید انجام دهید و به استراتژی یا سرمایه گذاری کمی نیاز دارد.

اکثر آنها تغییرات جزئی در وب سایت شما هستند – ممکن است ناچیز به نظر برسند ، اما می توانند یک تغییر گسترده در نتایج ایجاد کنند.

حرکت بعدی به سمت تاکتیک های بلند مدت. اینها به استراتژی و بودجه بازاریابی بیشتری نیاز دارند. اما اگر شما قصد دارید نه تنها فروش آنلاین را افزایش دهید بلکه رشد فروش پایدار را برای سایت تجارت الکترونیک خود ایجاد کنید ، این موارد ضروری است.

اولین چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که انجام اولین فروش تا جایی که می توانید بسیار مهم است.

سپس روش خود را بهبود بخشید تا به بیشترین تعداد ممکن مشتری جدید و قدیمی بفروشید و ارزش ماندگاری مشتری را رشد دهید.

از هرچه استفاده می کنید دوباره تست کنید ، تست کنید و دوباره آزمایش کنید. بازاریابی دیجیتال همه چیز درمورد آزمایش ، پالایش و آزمایش مجدد است. اگر باعث افزایش فروش آنلاین می شود ، آن را حفظ کنید! اگر نشد ، چیز دیگری را امتحان کنید.

بنابراین ، بدون هیچ زحمتی ، بیایید مستقیم وارد موارد خوب شویم.

در ادامه همه مواردی است که شما برای افزایش فروش آنلاین نیاز دارید را لیست کرده‌ایم، به دقت آنها را بررسی کرده و در سایت خود پیاده سازی نمایید.

 

در نظر بگیرید که کدام طرح یا محصول محبوب ترین است

انسان ها موجوداتی ساده هستند – ما دوست داریم کارهایی را انجام دهیم که افراد دیگر انجام آنها را دوست دارند. ما دوست داریم چیزهایی بخریم که دیگران خریداری می کنند.

به آن “اثر بانداگ” می گویند.

روشی که می توانید از این مورد در سایت خود استفاده کنید این است که به مشتریان جدید نشان دهید که دیگران چه محصولاتی را خریداری و استفاده کرده اند.

این امر اثبات اجتماعی به محصول یا خدمات می بخشد و بر تصمیماتی که مشتریان شما می گیرند تأثیر می گذارد.

در صفحه قیمت گذاری خدمات ، محبوب ترین طرح یا محصول را نشان دهید.

همچنین میتوانید لیستی از آخرین محصولاتی که مشتریان دیگر از آنها بازدید یا خرید داشته اند را نمایش دهید.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

یا یک پنجره بازشوی کوچک اضافه کنید که نشان می دهد چه کسی چه کالایی را خریداری یا بازدید کرده است.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

ارسال رایگان را ارائه دهید

خوب ، این احتمالاً گرانترین گزینه در این لیست است ، اما یک روش مطمئن برای افزایش سریع فروش آنلاین میباشد.

گزارش اخیر صنف خرده فروشی نشان داد که 75٪ از مصرف کنندگان در نظرسنجی انتظار تحویل رایگان حتی در سفارشات زیر 100 هزار تومان را دارند ، در حالی که 68٪ در سال قبل بود.

اگر ترجیح می دهید حمل و نقل رایگان ارائه دهید – آن را با صدای بلند و غرور فریاد بزنید.

این می تواند تنها موردی باشد که افراد در سایت شما را آماده خرید می کند ، به جای بررسی رقابت.

سعی کنید با یک بنر جذاب و چشمگیر پیشنهاد ارسال رایگان خود را در صفحه اصلی خود نمایش دهید.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

ما نمی گوییم شما باید حمل و نقل رایگان را به همه ارائه دهید و در خطر نابود شدن را قرار بگیرید.

هزینه ها را بررسی کنید تا ببینید آیا وقتی کل سفارش بیش از یک مقدار مشخص است می توانید هزینه حمل و نقل را تأمین کنید یا خیر.

مزیت این کار این است که مردم اغلب فقط برای رسیدن به این حد و دریافت حمل و نقل رایگان خرید بیشتری می کنند!

تحقیقات نشان میدهد که 65٪ از مصرف کنندگان قبل از اضافه کردن کالاها به سبد خرید آنلاین خود ، به آستانه حمل و نقل رایگان نگاه می کنند.

گزینه دیگر این است که حمل و نقل را با احتیاط در قیمت محصول یا خدمات لحاظ کنید و همچنان آن را به صورت رایگان ارائه دهید.

یا اینکه برای حمل و نقل رایگان سقف خرید مشخص کنید. مثلا به مشتری بگویید که اگر تا 100 هزار تومان خرید انجام دهد 50 درصد در حمل و نقل تخفیف میگیرد، یا اینکه اگر بالای 150 هزار تومان خرید داشته باشد ارسال برای او رایگان خواهد بود.

با اینکار مشتری ترغیب میشود که بیشتر خرید کند.

یا اینکه یک یا دو روز در هفته را برای ارسال رایگان در نظر بگیرید. البته این کار را فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک انجام داده.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

اعتماد سازی با استفاده از نمادهای اعتماد و تجارت الکترونیکی

از لحظه ای که مشتری وارد سایت شما میشود با استفاده از نمادهای اعتماد و تجارت الکترونیکی اعتماد ایجاد کنید.

 

نمادهای اعتماد چقدر مهم هستند؟

یک مطالعه نشان داد 61٪ از خریداران آنلاین تصمیم به خرید ندارند زیرا سایتی که از آن بازدید میکندد فاقد مهر اعتماد است.

شما احتمالاً قبلاً با توصیف اقدامات امنیتی خود در صفحه پرداخت خود از نمادهای اعتماد استفاده کرده اید.

به روش های گسترش این موارد در سایت خود ، با شروع از صفحه اصلی خود مانند انتخاب کلیک ، نگاه کنید و همین کار را شما هم انجام دهید.

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

صندوق امن یا نشان پرداخت مطمئن یکی از مهمترین نشان ها است، زیرا نشان می دهد که می توان به روند پرداخت شما اعتماد کرد ، اطلاعات رمزگذاری شده و اطلاعات کارت اعتباری مشتری شما ایمن و مطمئن است.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

این دقیقاً روشی است که می توانید اطمینان حاصل کنید و افزایش فروش را شروع کنید.

سیگنال اعتماد دیگر، ضمانت برگشت وجه است. هنگامی که از ضمانت بازگشت وجه استفاده می کنید ، به مشتریان نشان می دهید که محصولات خود را پس می گیرید و این باعث اعتماد می شود.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

مراحل را از روند پرداخت خود حذف کنید

افزایش فروش مربوط به تسکین نقاط درد است و این به معنای یکپارچه شدن روند پرداخت شما است.

هیچ یک از مشتریان سریعتر از یک فرآیند طولانی و پیچیده تسویه حساب ، سایت شما را ترک نمی کنند.

هر مرحله ای که به فرآیند خود اضافه می کنید ، زمان و ناامیدی بیشتری را به تجربه مشتری شما اضافه می کند.

بهینه سازی فرآیند پرداخت برای ساده شدن با گزینه های انعطاف پذیر می تواند به طرز چشمگیری مهار سبد خرید را کاهش دهد و راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین باشد.

نیاز به اثبات دارید؟

به سایت انتخاب کلیک نگاه کنید.

تحقیقات نشان داد که 27٪ از ترکهای سبد کالا به دلیل یک فرآیند پیچیده یا طولانی مدت تسویه حساب است.

35 درصد به این دلیل است که سایت از آنها خواسته تا یک حساب کاربری ایجاد کنند. که همین کار باعث میشود تا کاربر خسته شده و به سایت دیگری مراجعه کند.

 

چگونه می توانید پرداخت آنلاین خود را ساده کنید؟

این چک لیست را مرور کنید:

فرم های پرداخت را فقط به اطلاعات ضروری کوتاه کنید.

فرم را ذره ذره آشکار کنید ، بنابراین مشتری بیش از حد تحت فشار قرار نمی گیرد.

کل مراحل پرداخت را در یک صفحه بگنجانید.

مشتریان را مجبور به ایجاد حساب نکنید – یک گزینه خروج از مهمان ارائه دهید.

ما عاشق این صفحه پرداخت ساده توسط انتخاب کلیک هستیم:

  • انتخاب محصول
  • مشاهده سبد خرید و تسویه حساب
  • پرداخت و ثبت نهایی سفارش

شما کلا با سه مرحله میتونید خریدتون رو انجام بدید بدون اینکه حساب کاربری داشته باشید.

 

از تصاویر باورنکردنی محصول استفاده کنید

تصاویر زیبای محصول برای سایت تجارت الکترونیکی شما حیاتی است. آنها اولین برداشت از محصول را ایجاد می کنند و می توانند به مشتری در تصمیم گیری سریع خرید کمک کنند.

اما یک تصویر خوب برای جلب مشتری کافی نیست. به یاد داشته باشید ، بازدید کنندگان وب نمی توانند محصولات شما را لمس کنند ، نگه دارند یا آنها را امتحان کنند.

به همین دلیل به چندین تصویر باورنکردنی محصول نیاز دارید که محصول خود را به روش های مختلف نشان دهد. وب سایت خود را با خرید و فروش اصلی طراحی کنید ، و مهم نیست که شما یک کسب و کار کوچک هستید یا یک مارکت بزرگ – شما فروش آنلاین را افزایش می دهید.

 

از این نکات بهترین استفاده را ببرید

  • محصول را از چند زاویه نمایش دهید
  • برای حداقل یک تصویر از یک پس زمینه خنثی استفاده کنید
  • تصاویر سبک زندگی را برای نشان دادن محصول مورد استفاده یا فرسوده اضافه کنید
  • بزرگنمایی تصاویر را برای مشتریان آسان کنید
  • از تصاویر نزدیک از ویژگی های محصول و جزئیات ویژه (مانند زیپ ، کفش) استفاده کنید.

این مثال از انتخاب کلیک ، همه عکس ها را با پس زمینه خنثی ، تعداد زیادی عکس زیبا از نمای نزدیک ، نشان میدهد.

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

کارهای بزرگ که باید انجام شود

قبل از این که برای افزایش فروش آنلاین به هر یک از این استراتژی ها بپردازید ، باید به دو نکته بسیار مهم توجه کنید.

اول ، هر یک از استراتژی های زیر به شناخت مشتری و آنچه در پس تصمیم خرید نهفته است بستگی دارد.

راه این کار ساختن شخصیت خریدار است.

این ابزاری است که به شما کمک می کند عمیقاً به تفکر خریدار خود بپردازید ، چگونه رفتار می کنید و چرا.

روش های زیادی برای ایجاد شخصیت خریدار وجود دارد ، اما روش شماره یک مراجعه مستقیم به منبع است. با مشتریان خود مصاحبه کنید و آنها را بشناسید.

هنگامی که تصویر دقیقی از مشتری خود داشتید ، از آن برای آگاهی از تصمیمی که درباره طراحی وب ، سئو ، بازاریابی از طریق ایمیل ، پست های شبکه های اجتماعی ، محتوا ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و موارد دیگر می گیرید استفاده کنید.

دوم ، بیشترین افزایش فروش شما زمانی اتفاق خواهد افتاد که روی مشتریان تکراری تمرکز کنید.

فروشگاه های آنلاین معمولاً 43٪ از درآمد خود را از مشتری های موجود خود می گیرند.

این میزان وقتی فروشگاه های آنلاین وقت و تلاش خود را صرف پرورش فروش از مشتریان مکرر می کنند ، به 75 درصد می رسد.

این بدان معنی است که به مشتریان تکراری خود عشق نشان دهید.

نه فقط تخفیف های ویژه و دعوت نامه های فروش.

شما باید به آنها نشان دهید که آنها را بدست آورده اید. از بینش مشتری خود – هر آنچه راجع به او می دانید – استفاده کنید تا محصولی را که دوست دارد دوست داشته باشد ، تجربه وب را که با آن درگیر هستند و محتوایی را به او القا کنید تا از شما بخرد.

اکنون ما ذهن شما را خوب و واقعاً معطوف به مشتریان شما کرده ایم ، بیایید بر روی استراتژی های بزرگ پیروزی برای رشد فروش آنلاین تمرکز کنیم.

 

با جستجوگر (SEO) قابلیت مشاهده طولانی مدت را پیدا کنید

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بالاترین میزان بازگشت سرمایه از بین روشهای بازاریابی تجارت الکترونیک را دارد. بنابراین ، اگر در فروشگاه اینترنتی خود در سئو سرمایه گذاری نمی کنید ، توانایی بالقوه افزایش فروش آنلاین را از دست می دهید.

SEO بهترین روش برای دستیابی به جریانی پایدار با بازدهی بالا است.

چرا؟

به حقایق نگاه کنید:

85٪ مردم هنگام تصمیم گیری برای خرید از گوگل برای تحقیق درباره محصولات استفاده می کنند.

37.5٪ از کل بازدید سایتهای تجارت الکترونیکی از موتورهای جستجو حاصل می شود.

1 از 4 سفارش تجارت الکترونیکی مستقیماً به ترافیک ارگانیک مرتبط است.

این بدان معناست که اگر می خواهید خود را در هنگام خرید در مقابل خریداران ببینید ، باید دید خود را در موتورهای جستجو با استفاده از SEO بهبود بخشید.

چطوری این کار را انجام میدهی؟

پاسخ سریع این است:

برای یافتن انواع کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه در جستجوی آنها هستند ، با انجام تحقیقات کلمات کلیدی شروع کنید.

سپس براساس آنچه پیدا کردید یک معماری سایت بسازید.

برای اطمینان از اینکه ربات های موتور جستجو می توانند به طور موثر در سایت شما جستجو کنند ، سئوی سایت و فنی خود را انجام دهید.

توصیفات منحصر به فرد محصول را بنویسید ، تصاویر را بهینه کنید و از طریق بازبینی ، اثبات اجتماعی ارائه دهید.

و یک تجربه کاربری یکپارچه را با استفاده از یک سایت سریع ، تجربه بهتر تلفن همراه و طراحی بصری ارائه دهید.

برای خلاصه کردن آن در یک استراتژی کلی: شما باید روی ایجاد یک تجربه کاربری باورنکردنی متمرکز شوید.

ما یک استراتژی سفارشی متناسب با اهداف آنها ایجاد و اجرا کردیم که شامل:

استراتژی SEO ایجاد اقتدار با لینک سازی با کیفیت و هدفمند

بهینه سازی ساختار وب سایت و محتوا ، شامل سئو فنی و تکنیکال سایت

تجزیه و تحلیل شکاف رقبا برای شناسایی حتی فرصت های استراتژیک تر

اما این یک شبه اتفاق نمی‌افتد. به یاد داشته باشید ، SEO یک بازی طولانی است. نمی توانید یک شب منتظر نتیجه باشید. این یک استراتژی کاملاً مستحکم SEO برای مخاطبان هدف شما طراحی می شود ، و باید تمام وقت به نظارت و بهینه سازی این استراتژی بپردازید.

 

روی محتوای با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید

مأموریت گوگل ارائه “نتایج مفید و مرتبط در کسری از ثانیه” است.

پاسخ در محتوا نهفته است.

هرچه محتوای شما مفید و مرتبط باشد ، رتبه وب سایت تجارت الکترونیک شما در صفحات نتایج موتور جستجو بهتر خواهد بود و مشتریان بالقوه بیشتری به سایت خود جذب خواهید کرد.

محتوای ضعیف مشتریان را از سایت شما دور می کند و علائم هشدار دهنده را به موتورهای جستجو می فرستد مبنی بر اینکه مردم آنچه را که از محتوای شما نیاز دارند دریافت نمی کنند.

نتیجه؟ صفحات شما رتبه کمتری دارند.

نکته اساسی روشن است: اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، روی محتوای با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

 

استفاده از تحقیق کلید واژه در دسته بندی ها و ایجاد لینک ها

برای ایجاد URL ها و دسته بندی های صفحه بسیار مرتبط از تحقیق کلید واژه استفاده کنید.

اصطلاحات جستجوی مشتریان ایده آل خود را در جستجوی گوگل جستجو کنید ، و آنها را به مراحل مختلف تقسیم کنید. این به شما کمک می کند کلمات کلیدی کوتاه و بلند را پیدا کنید.

افراد بسته به مکانی که در جستجوی خود دارند از عبارات کلیدی مختلفی استفاده می کنند.

کاربران معمولاً وقتی در عمق جستجوی خود قرار دارند از کلمات کلیدی طولانی (عبارات جستجوگر یا سوالات طولانی تر) استفاده می کنند زیرا ایده بهتری از آنچه می خواهند پیدا می کنند.

به عنوان مثال ، اگر مشتریان شما در جستجوی “لباس تابستانی” هستند ، به احتمال زیاد به دنبال ایده و الهام هستند.

اکنون این کلمات کلیدی و عبارات را به عناوین متا ، توضیحات متا ، توضیحات محصول و برچسب های alt اضافه کنید.

این اطمینان می دهد که گوگل می داند هر صفحه مربوط به چیست ، بنابراین می تواند آن را هنگام جستجو در کلمه کلیدی یا عبارت شما به جستجوگران نشان دهد.

ابتدا بر روی صفحات دسته خود تمرکز کنید ، زیرا اگر کسی صفحات دسته شما را در نتایج موتور جستجو پیدا کند ، به تمام محصولات موجود در آن دسته دسترسی دارد.

 

محتوای خود را برای هر مرحله از جستجو خریداری کنید

قسمت دوم اطمینان از نمایش محتوای شما در صفحات نتایج جستجو در هر مرحله از فرآیند خرید است.

برای آگاهی، بر ایجاد محتوایی سرگرم کننده و چشم نواز تمرکز کنید که توجه مخاطب شما را جلب کرده و آن را نگه دارد. الهام و ایده ارائه دهید.

برای توجه ، به مخاطبان خود در مورد مشکلات و چالش هایی که می توانند با محصول شما برطرف کنند ، آموزش دهید. مقایسه بین محصولات را اضافه کنید.

برای تصمیم گیری ، قبل از فروش مکالمه را باز کنید و به تیم فروش کمک کنید تا معامله را امضا کند.

ابزارهای مختلفی برای کمک به رتبه بندی محتوای شما در موتورهای جستجو وجود دارد و آنها راهی عالی برای اصلاح استراتژی شما هستند. برخی از آنها رایگان هستند ، برخی نیاز به اشتراک دارند.

با استفاده از این ابزار کلمات کلیدی خود را جستجو کنید و بفهمید چه کسی در مورد آنچه در مقاله شما قرار دارد و نحوه ارتباط مصرف کنندگان با آن محتوا می نویسد.

این به شما کمک می کند که موارد پرطرفدار را بررسی کنید و محتوای خود را دقیقاً در زمان مناسب برای حداکثر تعامل منتشر کنید.

 

ایمیل های غیر قابل مقاومت طراحی کنید

فروش بیشتر حتی زمانی که مشتریان سایت شما را ترک کرده اند.

بازاریابی از طریق ایمیل یک روش قدیمی است ، اما وقتی نوبت به فروش آنلاین می رسد ، نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

در حقیقت ، بازاریابی از طریق ایمیل تقریباً 23٪ از فروش آنلاین را تشکیل می دهد.

از توالی های اتوماسیون ایمیل شخصی برای پیگیری مشتریان براساس تعامل و تعامل آنها با سایت خود استفاده کنید.

اگر بر اساس آنچه می دانید آنها می خواهند و نیاز دارند ، الهام ، پیشنهادات و محتوای محصول ارسال می کنید ، به احتمال زیاد با فرا رسیدن زمان ، روی آنها کلیک کرده و خرید می کنند.

چگونه آنها را وادار می کنید که آدرس ایمیل خود را در وهله اول به شما بدهند؟

با تشویق و دعوت به اقدامات واضح ، اقدام به ایجاد یک خبرنامه در صفحه اصلی خود کنید تا آدرس ایمیل خود را ارائه دهند.

 

در کمپین های پرداخت در ازای کلیک (Par Per Click) PPC سرمایه گذاری کنید

تمامی بهترین روش ها برای افزایش فروش رایگان نیستند. بعضی اوقات مجبورید برای درآمدزایی پول خرج کنید. این مورد در مورد تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک وجود دارد.

ما می توانیم در اینجا کتاب کاملی درباره PPC بنویسیم ، اما در عوض بگذارید روی تاکتیک های اصلی اثبات شده برای بهبود فروش تجارت الکترونیکی تمرکز کنیم.

اولین مورد ساده است: کمپین های PPC را بر اساس کلمات کلیدی رده محصول خود ایجاد کنید.

با این کار بازدید مستقیم از صفحات دسته شما ایجاد می شود.

نتیجه؟

شما در وقت کاربر صرفه جویی می کنید ، نرخ پرش خود را کاهش می دهید و نرخ تبدیل خود را افزایش می دهید.

برای هر دسته یک کمپین با گروه های تبلیغاتی برای هر زیر مجموعه ایجاد کنید. شما به زودی خواهید توانست دقیقاً مشخص کنید که در کجا بهترین بازده را انجام می دهید و در کجا می توانید پیشرفت کنید.

دومین تاکتیک شما برای ایجاد گروه های تبلیغاتی برای محصولات خاصی است که می دانید فروشنده خوبی هستند و حجم مناسبی از حجم جستجو را دارند.

پیشنهاد کلمات کلیدی خاص محصول و نوشتن یک تبلیغ جذاب با نام دقیق محصول در عنوان ، سپس بازدید را مستقیماً به آن صفحه محصول ارسال کنید.

حجم کلیک ها و نمایش ها به اندازه کلمات جستجوی عمومی شما نیست. اما از نحوه مقایسه نرخ تبدیل شگفت زده خواهید شد. کسانی که کلمات کلیدی خاصی را تایپ می کنند و بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند ، قصد خرید بسیار بالاتری دارند.

مورد دیگری که بسیاری از دارندگان سایت تجارت الکترونیکی در نظر نمی گیرند این است که صفحه های فرود چگونه با تبلیغات پرداخت شده مطابقت دارند.

این جایی است که شما واقعاً می توانید فروش آنلاین خود را سرسام آور افزایش دهید.

در اینجا جایی است که باید توجه خود را متمرکز کنید:

مطمئن شوید که صفحات فرود شما شباهت زیادی به طرح و رنگ آمیزی تبلیغاتی دارند که برای تبلیغ آن صفحه مقصد استفاده شده است.

به مطابقت پیام توجه کنید. صفحه فرود باید همان کپی (یا حداقل همان پیام) تبلیغ شما را داشته باشد.

 

نتیجه گیری

حالا کار واقعی شروع می شود. اما از کجا باید شروع کرد؟

تمامی موارد مهمی که میتواند به روند فروش بیشتر شما کمک کند در بالا اشاره کردیم. حالا شما باید تمامی موارد را اعمال کنید تا ببینید کدام یک بیشتر به شما کمک میکند. البته نا گفته نماند، ممکن است برخی از این موارد برای کسب و کار شما مناسب نباشد، ولی شما بایستی تمامی موارد را امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام موارد برای شما مناسب است.

  • رویا زرد
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی لوازم خانگی

آیا از رانندگی به بازار و جنگ با مردم فقط برای بدست آوردن چیزهای مورد نیاز خود خسته شده اید؟ خرید آنلاین به صنعتی عظیم تبدیل شده است و از هر زمان دیگری ایمن تر است. به شرطی که بدانید کجا باید بگردید ، تقریباً می توانید هر کالایی را بصورت آنلاین پیدا کنید. همچنین می توانید بهترین معاملات را جستجو کنید. برای یادگیری نحوه یافتن خواسته ها و خریدن آنها با اطمینان و امنیت ، به مراحل زیر دقت کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

جستجو در گوگل

به جستجوی مورد خود در وب بپردازید. یکی از موثرترین راهها برای یافتن سریع سایتهایی که کالای مورد نظر شما را می فروشند ، جستجوی ساده محصول با استفاده از موتور جستجوی Google ، Yahoo! یا Bing است. اگر این محصول محبوب باشد ، چندین صفحه لینک به مغازه هایی که آن را ارائه می دهند ، دریافت خواهید کرد. می توانید از این به عنوان نقطه شروع مقایسه قیمت ها استفاده کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

در عکس بالا ما لباسشویی جی پلاس 6 کیلویی را در گوگل جستجو کردیم و مشاهده میکنیم که در نتایج جستجو فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک را در بالای نتایج به ما نشان میدهد. وارد سایت انتخاب کلیک شده و مشخصات و جزئیات محصول مورد جستجو خود را بررسی میکنیم.

خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

 

بررسی سایت های متفاوت

میتوانید سایت های دیگر را بررسی کنید. برای یافتن موارد بیشتر ، سایت های فروش محصولات خانگی آنلاین را بررسی کنید. این موارد کمی بیشتر از خرید ساده از یک فروشگاه عملی و فیزیکی است ، اما اگر وقت بگذارید به طور بالقوه می توانید معاملات خوب و موارد نادر را پیدا کنید.

قوانین و مقررات سایت های آنلاین بسیار بیشتر از فروشگاه های سنتی و فیزیکی است و به ورودی عادلانه ای از شما خریدار نیاز دارند. قبل از شروع خرید اطمینان حاصل کنید که با تمام قوانین و مقررات آشنا شده اید.

از سایت های خاص بازدید کنید. فراتر از فروشگاه های معروف و سایت های آنلاین دیگر ، بازارهای متنوعی نیز وجود دارد که به بازارهای خاصی می پردازند. ممکن است بتوانید معاملات بهتری برای آنچه که نیاز دارید یا گزینه های عمده ای که در فروشگاه های بزرگ در دسترس نیستند ، پیدا کنید.

فراموش نکنید که سایت تولید کننده محصول را نیز بررسی کنید. شاید بتوانید به جای خرید و فروش از طریق خرده فروشی ، مقداری پس انداز کنید که خرید مستقیم از سازنده است. همه تولیدکنندگان فروشگاه های اینترنتی خود را ندارند.

سایت های متنوعی وجود دارد که از طریق انتخاب گسترده ای از فروشگاه های آنلاین قیمت ها را جمع آوری کرده و مقایسه ای را به شما ارائه می دهند.

برای مثال سایت انتخاب کلیک که در بالا در رتبه یک گوگل یافت شد یک فروشگاه اینترنتی میباشد که نسبت به سایت های مشابه توانسته خدمات و قیمت های مناسبی را به بازدید کنندگان و خریداران ارائه دهد.

خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

شما با جستجو محصول مورد نظر خود در انتخاب کلیک و بررسی آن با دیگر سایت های مشابه میتوانید یک مقایسه و بررسی کلی داشته باشید تا به یک نتیجه پایانی برای خرید خود دست پیدا کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

 

در عکس بالا مقایسه ای بین 3 سایت دیجی کالا، انتخاب کلیک و گلد ایران سنتر برای یخچال دوو مدل 0020SS انجام دادیم که مشاهده میکنیم سایت انتخاب کلیک نسبت به دو سایت دیگر از نظر قیمتی اختلاف زیادی دارد. شما نیز برای خرید هر محصولی حتما در سایت های متفاوتی آنها را بررسی و از نظر قیمتی مقایسه کنید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

همیشه قبل از خرید ، نظرات فروشنده، خریدارانی که نظر داده‌اند و محصول را بخوانید، میتواند کمک شایانی به خرید شما کند.

 

بررسی هزینه حمل و نقل

به هزینه حمل و نقل توجه کنید. حتی اگر یک معامله شگفت انگیز برای کالایی پیدا کنید ، ممکن است با هزینه ای که برای حمل آن باید بپردازید ، جبران شود. اگر هزینه حمل و نقل غیرقانونی است ، از خود بپرسید که آیا پرداخت هزینه حمل و نقل بر خلاف دریافت آن از مرکز شهر است.

هزینه های روش های مختلف حمل و نقل را مقایسه کنید. اگر فوراً به آن نیازی ندارید ، می توانید با انتخاب روش حمل و نقل کندتر ، در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

به خصوص در مورد هزینه های حمل و نقل از سایت های آنلاین مراقب باشید. این موارد به تشخیص فروشنده تنظیم می شود و ممکن است ارسال کنندگان بی وجدان برای استفاده از مشتریان حمل و نقل را افزایش دهند.

برای مثال سایت انتخاب کلیک دو روز در هفته را ارسال رایگان دارد، میتوانید اگر نیاز ضروری به محصول خود ندارید در روزهای ارسال رایگان درخواست خود را ثبت کنید. ظاهرا ارسال رایگان برای کرج سه شنبه ها میباشد و یک شنبه ها برای تهران.

خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

 

برای به حداقل رساندن حمل و نقل ، چندین مورد خریداری کنید. اگر چند مورد خریداری می کنید ، سعی کنید همه را از یک فروشنده و در یک خرید انجام دهید. اکثر فروشندگان این گروه ها را در یک محموله گروه بندی می کنند و بسیاری از آنها به صورت رایگان و بیش از یک مقدار خرید خاص ارسال می کنند.

سیاست بازگشت را بخوانید. یکی از بزرگترین تفاوت های خرید از فروشگاه لوازم خانگی آنلاین ، پرداختن به بازده است. اطمینان حاصل کنید که سایتی که از آن خرید می کنید ، سیاست بازگشت جامعی دارد و می فهمید که مسئولیت آن به عهده شما خواهد بود.

بسیاری از فروشگاه های آنلاین برای پردازش بازپرداخت هزینه های بازپرداخت را می گیرند. این مبلغ ممکن است از مبلغی که به شما بازگردانده شده گرفته شود.

خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

 

 بررسی امنیت سایت

امنیت سایت را بررسی کنید. هر سایتی که از آن خرید می کنید ، هنگام انجام مراحل پرداخت باید دارای یک نماد قفل در کنار آدرس باشد. این اطمینان می دهد که اطلاعات شما هنگام انتقال به سرورهای انتخاب کلیک رمزگذاری می شود ، و سارقان قادر به خواندن داده ها نیستند. اگر نماد قفل را مشاهده نمی کنید ، از آن وب سایت خرید نکنید.

سایتهای امن همچنین به جای “http://www.entekhabclick.com” دارای “https://www.entekhabclick.com” خواهند بود.

هرگز از یک شبکه بی سیم بدون امنیت خرید نکنید. اگر به یک شبکه بی سیم نا امن متصل شده باشید ، هر داده ای که از دستگاه خود ارسال می کنید رمزگذاری نمی شود تا زمانی که به روتر برسد. این بدان معنی است که هکرها می توانند در دستگاه شما و اطلاعاتی که از اینترنت ارسال و دریافت می کنید “گوش دهند”.

اگر برای پیوستن به شبکه مجبور به وارد کردن رمز عبور بودید ، مطمئن شوید که امن است و اطلاعات شما رمزگذاری می شود. برای داشتن بیشترین امنیت ، فقط از طریق رایانه در شبکه خانگی خود خرید کنید.

 

تغییر رمز عبور

با خرید های آنلاین زیاد رمزهای عبور خود را تغییر دهید، به طور حتم چندین حساب برای ایجاد در فروشگاه های آنلاین مختلف ایجاد کنید. همیشه مطمئن شوید که کلمات عبور شما برای هر فروشگاه متفاوت است ، بدون توجه به مزاحمت ، زیرا اگر یک فروشگاه به خطر بیفتد سارقان به هر فروشگاهی که استفاده می کنید به اطلاعات پرداخت شما دسترسی دارند.

 

بایگانی رسید های خرید

رسیدهای خود را بایگانی کنید. تمام خریدهای خود را ثبت کنید تا بتوانید رسیدهای خود را با صورتحساب بانکی خود مقایسه کنید. همچنین داشتن رسیدهای خریدهای مشروع در صورت کلاهبرداری به شما کمک می کند.

می توانید رسیدهای خود را چاپ کرده و بایگانی کنید یا آنها را به صورت دیجیتالی ذخیره کنید.

 

استفاده از برنامه ضد ویروس

با استفاده از سیستم عاری از ویروس خرید کنید. ویروس های موجود در رایانه شما می توانند امنیت شما را به خطر بیندازند و اطلاعات شما را برای هکرها و سارقان ارسال کنند. برای جلوگیری از این امر ، اطمینان حاصل کنید که برنامه ضد ویروس خود را به روز نگه دارید و اسکن ویروس را به طور منظم انجام دهید.

 

قبل از خرید آنلاین ، آیا لازم است حساب جدیدی ایجاد کنم؟

این به سایتی که در آن خرید می کنید بستگی دارد. شما فقط برای مرور موارد و قرار دادن آنها در سبد خرید خود به حساب نیاز ندارید. به طور کلی ، هنگام تلاش برای بررسی ، در صورت نیاز به ایجاد حساب کاربری به شما اطلاع می دهد.

برای مثال شما اگر محصول خود را در سایت انتخاب کلیک پیدا کردید قطعا نیاز نیست که در این سایت حساب کاربری داشته باشید. اما اگر بخواهید از امتیاز های بیشتری مانند پرداخت جایزه در ازای خرید و یا شارژ کیف پول شما در مناسبت های مختلف بهتر است که در این سایت یا هر سایتی که میتواند امتیازهای خوبی به شما بدهد حساب کاربری داشته باشد.

  • رویا زرد
  • ۰
  • ۰

نکاتی برای خرید آنلاین مطمئن

در دنیا به هر دلیلی می توان خرید اینترنتی کرد. چانه زنی ها آنجاست. انتخاب گیج کننده است. خرید مطمئن است. حمل و نقل سریع است. با بازگشت الکترونیکی مناسب حتی بازگشت نیز آسان است. خرید هرگز برای مصرف کنندگان آسان و راحت نبوده است. و در عصر ویریوس کرونا ، حتی اگر کاملاً ماسک و دستکش داشته باشید ،خانه ماندن ایمن تر از بیرون رفتن است.

اما آدمهای بد چطور؟ مرکز شکایات جرائم اینترنتی می گوید جرایم اینترنتی در نیمی از شهرها مربوط به خرید آنلاین بوده است: عدم پرداخت یا عدم تحویل کالاهای خریداری شده.

آرام باش هر چند تا حدی نگران کننده است ، اما این آمار نباید شما را از خرید آنلاین منصرف کند. شما به سادگی نیاز به استفاده از عقل سلیم و توصیه های عملی دارید. در اینجا دستورالعمل های اساسی وجود دارد. از آنها استفاده کنید تا بتوانید با اطمینان خرید کنید.

 

از وب سایت های آشنا استفاده کنید

از یک سایت معتبر شروع کنید. نتایج جستجو می تواند تقلب شود تا شما را به بیراهه ببرد ، مخصوصاً وقتی از چند صفحه اول پیوندها عبور می کنید. اگر سایت را بشناسید ، احتمال اینکه پاره پاره شود کم است. همه ما می دانیم که entekhabclick.com همه چیز را زیر آفتاب حمل می کند. به همین ترتیب ، تقریباً در هر خرده فروشی عمده یک فروشگاه آنلاین وجود دارد. مراقب غلط املایی یا سایتهایی باشید که از دامنه سطح بالایی مختلفی استفاده می کنند (به عنوان مثال .net به جای .com .net) – این قدیمی ترین ترفندهای کتاب است. بله ، ممکن است فروش در این سایتها فریبنده به نظر برسد ، اما اینگونه شما را فریب می دهند تا اطلاعات خود را رها کنید.

 

به دنبال قفل باشید

هرگز با استفاده از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده است ، حداقل چیزی را بصورت آنلاین خریداری نکنید. شما خواهید فهمید که آیا این سایت SSL دارد بایستی آدرس اینترنتی سایت با HTTPS شروع شود – نه فقط با HTTP. نمادی از یک قفل، قفل شده ظاهر می شود ، به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا نوار وضعیت پایین قرار دارد. بستگی به مرورگر شما دارد. HTTPS اکنون حتی در سایتهای غیرخرید نیز استاندارد است ، به اندازه ای که گوگل کروم هر صفحه بدون S اضافی را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری کند. بنابراین یک سایت بدون آن باید بیش از پیش برجسته شود.

 

اشتراک بیش از حد انجام ندهید

هیچ تجارت الکترونیکی خرید آنلاین برای تجارت نیازی به شماره تأمین اجتماعی یا روز تولد شما ندارد. با این حال ، اگر کلاهبرداران آنها و شماره کارت اعتباری شما را دریافت کنند ، می توانند صدمات زیادی وارد کنند. هرچه کلاهبرداران بیشتر بدانند ، آسان تر می توانند هویت شما را بدزدند. در صورت امکان ، به طور پیش فرض کنار گذاشتن اطلاعات شخصی را انجام دهید.

 

رمزهای عبور قوی ایجاد کنید

سعی کنید از رموز غیر قابل حدس زدن استفاده کنید. بهترین رمز ها ترکیبی از حداقل یک حرف کوچک و بزرگ انگلیسی و چند عدد و کاراکترهای خاص میباشد. این ترکیب از رمز ها میتواند برای اشخاصی که بدنبال هک کردن و گرفتن اطلاعات یا حساب های بانکی از شما هستند کار را دشوار و غیر قابل شناسایی کنند.

همیشه سعی کنید در سال 3 الی 4 بار رمزهای بانکی و حساب های کاربری خود را تغییر دهید که در صورت لو رفتن دیگران به آنها دسترسی نداشته باشند.

 

رایانه خود را ایمن و بروز کنید

کلاهبرداران منتظر نمی مانند که شما به آنها داده بدهید. گاهی اوقات آنها به شما کمک می کنند تا با نصب بازی یا نرم‌افزار های خاصی اطلاعاتی را به آنها بدهید. شما باید با به روزرسانی منظم برنامه آنتی ویروس خود در برابر بدافزار محافظت کنید. بهتر است ، یک مجموعه امنیتی کامل ، که دارای نرم افزار آنتی ویروس است ، را خریداری کنید و از آن در برابر هر نوع حمله‌ای استفاده کنید. محافظت در برابر اسپم ، ایمیل های فیشینگ و حملات فیشینگ از طریق وب سایت ها نیز میتواند از قابلیت های این آنتی ویروس ها باشد (دو مورد اخیر سعی می کنند با تقلید از یک پیام یا سایت ، اطلاعات شخصی شما را بدزدند که قانونی به نظر می رسد). به یاد داشته باشید ، نصب آن کافی نیست. اطمینان حاصل کنید که ابزارهای ضد بدافزار همیشه به روز هستند. در غیر این صورت ، آنها می توانند تهدیدهای جدید را وارد کنند – و تهدیدهای جدید همیشه وجود دارند.

 

Wi-Fi خود را خصوصی کنید

همیشه سعی کنید از یک وای فای مطمئن و ایمن استفاده کنید. مکان هایی که بصورت رایگان اینترنت را در دسترس دیگران قرار میدهند احتمال حملات برای بدست آوردن اطلاعات را دارند.

حتما برای ایمن سازی از یک شبکه خصوصی سازی مجازی (VPN) استفاده کنید. هنگامی که آن را روشن می کنید ، VPN یک تونل رمزگذاری شده بین شما و یک سرور راه دور ایجاد می کند که توسط سرویس VPN کار می کند. تمام ترافیک اینترنت شما از طریق این تونل هدایت می شود ، بنابراین داده های شما در طول مسیر از چشم های کنجکاو ایمن هستند. از آنجا که ترافیک شما از سرور VPN خارج می شود ، آدرس IP واقعی شما پنهان است و هویت و مکان شما را میپوشاند.

 

از خرید در انظار عمومی خودداری کنید

در مورد استفاده از لپ تاپ شخصی خود برای خرید در حالی که بیرون هستید ، چه می کنید؟ تحویل کارت اعتباری برای جابجایی در صندوق یک چیز است ، اما وقتی مجبورید شماره کارت اعتباری و تاریخ انقضا و کد 3 یا 4 رقمی را در پشت کارت خود وارد سایت خرید کنید ، در حالی که در یک کافه عمومی نشسته اید ، وقت زیادی برای دیدن کالاها به یک جاسوس می دهید. مثل یک گانگستر فکر کنید: پشت ، رو به درب بنشینید. از سایتهایی استفاده کنید که به آنها اعتماد دارید و کارت اعتباری شما را قبلاً ذخیره کرده اند ، بنابراین مجبور نیستید بیش از خرید یک لاته کارت اعتباری را بیرون بیاورید. هنوز هم بهتر است: هنگام خرید آنلاین در خانه بمانید.

 

مراقب کارت هدیه ها باشید

وقتی نوبت به کارت های هدیه می رسد ، هنگام خرید یکی از منابع خود را حفظ کنید. کلاهبرداران دوست دارند کارت های هدیه را در سایت های مختلف با بودجه کم یا بدون بودجه حراج می‌کنند. بسیاری از مبادلات کارت های هدیه وجود دارد که یک ایده عالی است – به شما اجازه می دهد کارت های دلخواه خود را برای کارتهایی که انجام می دهید معامله کنید – اما نمی توانید به دیگران که از چنین خدماتی استفاده می کنند اعتماد کنید. ممکن است کارت دریافت کنید و متوجه شوید از قبل استفاده شده است. اطمینان حاصل کنید که سایت مورد استفاده شما دارای یک سیاست تضمین خوب است. بهتر از این ، کافی است مستقیماً به فروشگاه بروید تا کارت فیزیکی را دریافت کنید.

 

نتیجه گیری

خرید آنلاین چون در فضای مجازی میباشد همیشه در حال خطر بوده و بطور قطع نمیتوان آنرا 100 درصد امن دانست. پس اگر میخواهید یک خرید امن داشته باشید سعی کنید تمامی موارد بالا را رعایت کنید.

  • رویا زرد
  • ۰
  • ۰

خرید لوازم خانگی اقساطی

در ماه های اخیر شاهد افزایش سر سام آور قیمت دلار و ارز بودیم که این افزایش در زیاد شدن قیمت تمامی اجناس در ایران تاثیر گذار بود. مخصوصا در لوازم خانگی که با خارج شدن برند هایی مانند سامسونگ و ال جی از ایران تمامی اجناس ایرانی به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه قیمت های آنها نیز افزایش پیدا کرده است.

امروزه خرید لوازم خانگی برای خانه یا حتی جهیزیه به یکی از دغدغه های اصلی جوانان و خانواده ها تبدیل شده است حتی در حدی که اکثر افراد به دنبال گرفتن وام از بانک ها میباشند.

در این بازار آشفته که هر روز قیمت ها تغییر میکنند پس انداز کردن برای خرید محصولات و لوازم ضروری زندگی کار درستی نمیباشد.

پس میتوان گزینه مناسبی برای پس انداز انتخاب کرد و محصولی را خریداری کرد که از تورم جا نماند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با سالها تجربه در فروش لوازم خانگی بصورت فیزیکی و اینترنتی شرایطی را فراهم کرده تا هموطنان عزیز بتوانند برای خرید اجناس ضروری خود نگران هزینه ها و قیمت های رو به افزایش کالاها نباشند.

شرایط اقساطی برای تمامی اقلام لوازم خانگی موجود در فروشگاه اینترتی انتخاب کلیک میباشد. شما میتوانید با بازدید از سایت انتخاب کلیک تمامی اجناس را برای شرایط اقساطی مشاهده نمایید و در صورت نیاز برای خرید آنها اقدام نمایید.

 

محصولات خانگی اقساطی

در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک لوازم های خانگی اعم از صوتی و تصویری، لوازم برقی کوچک و بزرگ، لوازم پخت و پز، برودتی مانند یخچال، فریزر، ساید بای ساید، سیستم های خنک کننده، شست و شوی و نظافت و لوازم های متعدد دیگری که با بازدید از سایت میتواند ملاحظه فرمایید.

 

برندهای مطرح برای اقساط

همچنین در فروشگاه انتخاب کلیک میتوانید بهترین و متنوع ترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه از جمله دوو، بوش، اسنوا، فیلیپس، جی پلاس، پاکشوما، پارس خزر، تکنوگاز، مولیمکس، کنوود، هیمالیا و تمامی برندهای ایرانی و خارجی دیگر خریداری نمایید.

تمامی محصولات قابل خرید در سایت انتخاب کلیک همگی اصل بوده و دارای ضمانت میباشند.

افرادی که قصد خرید از فروشگاه انتخاب کلیک را دارند، چنانچه محل سکونت آنها خارج از استان تهران باشد میتوانند بصورت تصویری از محصولاتی که قصد خرید آنها را دارند دیدن فرمایند. برای جزئیات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئیات خرید به صورت اقساطی میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان انتخاب کلیک شما را رهنمایی بفرمایند.

  • 021-91024434-35
  • 09351500665
  • رویا زرد
  • ۰
  • ۰

جدیدترین لوازم خانگی هوشمند

فناوری خانه هوشمند چیست؟

اگر همه دستگاه های زندگی شما بتوانند به اینترنت متصل شوند چه میشود؟ نه فقط رایانه ها و تلفن های هوشمند ، بلکه همه چیز: ساعت ، بلندگو ، چراغ ، زنگ در ، دوربین ، پنجره ، پرده پنجره ، بخاری آب گرم ، لوازم خانگی ، وسایل آشپزی، همه بتوانند ارتباط برقرار کنند ، برای شما اطلاعات بفرستند و دستورات شما را بگیرند ، چه می کنید؟ این داستان علمی تخیلی نیست ؛ اینترنت اشیا یک جز اصلی در اتوماسیون خانه و خانه های هوشمند است.

 

اتوماسیون خانگی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: اتوماتیک کردن توانایی کنترل وسایل اطراف خانه – از سایه های پنجره تا فیدرهای حیوانات خانگی – با فشار دادن ساده یک دکمه (یا یک فرمان صوتی). برخی فعالیت ها مانند راه اندازی لامپ برای روشن و خاموش شدن ساده و نسبتاً ارزان هستند. برخی دیگر ، مانند دوربین های مدار بسته پیشرفته ، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری جدی تری در وقت و پول داشته باشند.

 

دسته های بسیاری در محصولات خانگی هوشمند وجود دارد ، بنابراین شما می توانید همه چیز را کنترل کنید ، از چراغ و دما گرفته تا قفل ها و دستگاه های امنیتی خانه. آنها همچنین به طور اتفاقی هدایای خارق العاده ای را اعطا می کنند ، چه در حال خرید برای تعطیلات باشید و چه یک هدیه گرم خانه. در اینجا خلاصه ای از بهترین محصولاتی که برای هر اتاق خانه آزمایش کرده ایم آورده شده است.

 

بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند

Amazon Echo Family

Amazon Echo یک بلندگوی بلوتوثی است که توسط الکسا ، دستیار صوتی مفید آمازون ساخته شده است. الکسا با تعدادی از دستگاه های خانه هوشمند مستقیماً کار می کند ، همچنین شما می توانید با استفاده از الکسا بیشتر وسایل خانه خود را با صدای خود کنترل کنید. اگر بلندگوی مورد علاقه خود را دارید ، Echo Dot With Clock ارزان قیمت می تواند به آن متصل شود و قابلیت الکسا را به آن اضافه کند. و اگر می خواهید یک صفحه لمسی برای دیدن نتایج جستجو و برقراری تماس ویدیویی داشته باشید ، Echo Show 10 ، Echo Show 8 یا Echo Show 5 را بررسی کنید.

لوازم خانگی هوشمند

Google Nest Hub Family

اگر Google Assistant را به Amazon Alexa ترجیح می دهید ، می خواهید روی خط بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند Nest Hub Google سرمایه گذاری کنید. Google Home Max بزرگ صدایی کاملاً پر از فضای اتاق را ارائه می دهد ، در حالی که Google Nest Hub Max یک صفحه نمایش هوشمند جذاب و درخشان است که خدمات گوگل را در جلو و مرکز خود قرار می دهد. Nest Audio ، Nest Mini و Nest Hub کوچکتر نیز گزینه های محکم و مقرون به صرفه تری برای قرار دادن دستیار گوگل در هر اتاق خانه هستند.

Google Nest Hub Family

 Sonos One

اگر نمی توانید بین آمازون و الکسا و دستیار گوگل تصمیم، Sonos One هم از دستیارهای صوتی محبوب پشتیبانی می کند و هم از نظر صدا ، در محدوده قیمتی خود از بلندگوهای دیگر یک سر و شانه بالاتر است. همچنین با بلندگوهای Sonos دیگر مانند Arc ، Beam و Move میتوانید متصل شوید تا کیفیت صدای برتر و دسترسی دستیار صوتی را به سراسر خانه (و حیاط خانه) شما ارائه دهد. Sonos اخیراً Roam را نیز راه اندازی کرده است ، اما در آزمایشات متوجه شدیم که صدا به اندازه بلندگوهای فضای باز مناسب نیست.

sonos one

 

پریزهای هوشمند

ConnectSense Smart Outlet 2

اگر به دنبال افزودن برخی از هوشمندها به لوازم خانگی کوچک مانند قهوه سازها ، لامپ ها و تلویزیون ها هستید ، ConnectSense Smart Outlet 2 یک انتخاب عالی است. این پلاگین هوشمند همه کاره دو خروجی را می توان با یک برنامه تلفن همراه Android یا iOS کنترل کرد و با دستورات صوتی Alexa ، Assistant Google و Siri کار می کند. فاقد پشتیبانی IFTTT است ، اما می توانید با استفاده از HomeKit Scenes و Automations آن را با سایر دستگاه های هوشمند خانگی کار کنید و میزان مصرف انرژی را برای هر دو خروجی کنترل می کند.

پریزهای هوشمند

 

پریز هوشمند Wi-Fi Kasa در فضای باز

شاخه های هوشمند در فضای باز برای تبدیل مواردی مانند پمپ های استخر و چراغ های پاسیو به دستگاه های خانگی هوشمندی که می توانید با تلفن خود کنترل کنید ایده آل هستند. با 29.99 دلار Kasa Smart Wi-Fi Outdoor Plug KP400 ، می توانید با استفاده از تلفن خود یا از طریق دستورات صوتی Alexa و Google ، دو دستگاه را به طور مستقل از یکدیگر کنترل کنید. نصب آن آسان است و با سایر دستگاه های هوشمند ارتباط برقرار خواهد کرد و با صرف کمتر از 30 دلار مقرون به صرفه ترین پلاگین هوشمند در فضای باز است که تاکنون دیده ایم. این گزارش استفاده از انرژی را ارائه نمی دهد ، اما هنوز هم به اندازه کافی خوب است که می توانید “ویرایشگر” ما را برای شاخه های هوشمند در فضای باز بدست آورید.

پریزهای هوشمند

 

دوربین های امنیتی خانگی

Arlo Pro 4

برای نظارت بر آنچه در خارج از خانه اتفاق می افتد بدون اینکه راحتی کاناپه را ترک کنید ، دوربین Spotlight Arlo Pro 4 بهترین انتخاب ما است. این دوربین امنیتی با وضوح بالا و مقاوم در برابر آب و هوا نه تنها ویدئوی محرک را ضبط می کند ، بلکه نور مهمی را در مورد آنچه که در اموال شما حرکت می کند روشن می کند. در عرض چند دقیقه نصب می شود ، ویدئوی دقیق 2K را با دید در شب رنگی ارائه می دهد ، و تشخیص حرکت دقیق و هوشمند را فراهم می کند ، و آن را برنده جایزه Editors ’Choice جدید در این گروه می کند.

دوربین امنیتی هوشمند

 

Wyze Cam V3

اگر بودجه کافی دارید ، Wyze Cam V3 با قیمت 20 دلار انتخاب عالی است. این دوربین امنیتی منزل / فضای باز تعداد زیادی از ویژگی ها را در قاب کوچک خود شامل دید در شب رنگی ، تشخیص حرکت هوشمند ، کنترل صدا ، آژیر داخلی و ذخیره سازی محلی فیلم قرار می دهد. همه اینها توصیه کردن به عنوان برنده جایزه ویرایشگر جدید ما را برای دوربین های امنیتی ارزان قیمت آسان می کند.

دوربین امنیتی

 

زنگ در ویدئویی وای فای Ezviz DB1C

زنگ در ویدئویی به شما امکان میدهد قبل از باز کردن درب ببینید چه کسی پشت درب قرار دارد. اما برای ویژگی های اضافی مانند هشدارهای هوشمند و دوربین با وضوح بالا باید هزینه های بالایی پرداخت کنید. این در مورد Ezviz DB1C صدق نمی کند. یک زنگ درب هوشمند بایستی ویدئوهای با کیفیت، Wi-Fi قوی، ذخیره سازی ویدئویی بر روی Cloud و حافظه داخلی، کنترل صدا و موارد دیگر را شامل شود. اما این مانع نمی شود که بهترین انتخاب ما برای زنگ درهای ویدئویی با قیمت مناسب باشد.

زنگ ویدیوئی هوشمند

 

Nanit Pro

ما نانیت اصلی را هنگام بازبینی در سال 2018 دوست داشتیم و جانشین آن ، نانیت پلاس را دوست داشتیم تا جایزه Editors ‘Choice را به آن بدهیم. جدیدترین سیستم مانیتورینگ Nanit Pro جایگزین این مدل ها شده و برخی از پیشرفت ها را در دوربین و چندین مورد در برنامه / سرویس ایجاد می کند که برای نگه داشتن آن در قسمت اصلی بسته کافی است. وضوح دوربین کمی افزایش یافته و دید در شب بهتر است ، اما مهمترین نکته در توانایی استفاده از سیستم اندازه گیری رشد کودک است. بنابراین اگر به دنبال اولین مانیتور کودک خود هستید و مدلی می خواهید که بیش از گریه ، ردیابی کند ، Nanit Pro بهترین انتخاب ما است.

baby monitoring system

 

دوربین سگ Furbo

Furbo در واقع یک دوربین امنیتی داخلی و پرستار بچه سگ در یک اتاق است ، ویدئویی با وضوح 1080 حتی در تاریکی ، به علاوه هشدارهای پارس و صدای دو طرفه را ارائه می دهد تا بتوانید صدای توله سگ خود را بشنوید و صحبت کنید. شاید از همه بهتر ، این امکان را به شما می دهد که وقتی بیرون از خانه هستید ، به حیوان خانگی خود رسیدگی کنید. دوربین سگ Furbo گران است ، به خصوص در مقایسه با دوربین های امنیتی سنتی ، اما به همان اندازه که سرگرم کننده است نیز مفید است و به شما آرامش می دهد که سگ و خانه شما ایمن هستند.

دوربین هوشمند سگ

 

قفل های هوشمند و سیستم های امنیتی خانه

August Wi-Fi Smart Lock

قفل های هوشمند آگوست از زمان بررسی اولین مدل این شرکت در سال 2014 از موارد مورد علاقه ما بوده اند. قفل هوشمند Wi-Fi Smart کوچکترین مدل شرکت تا به امروز است و اولین مدل ارائه دهنده Wi-Fi جاسازی شده است. این برنامه همچنین از Amazon Alexa ، Apple HomeKit ، Google Assistant و بسیاری از سیستم عامل ها و دستگاه های شخص ثالث دیگر پشتیبانی می کند.

Smart Locks and Home Security Systems

 

Vivint Smart Home

با Vivint شما به صورت شبانه روزی نظارت بر خانه را با یک پاسخ فوق العاده سریع هنگام خاموش شدن زنگ هشدار و همچنین انواع خدمات اختیاری اتوماسیون خانگی ، که همه آنها را می توان از طریق تلفن هوشمند ، رایانه شخصی کنترل کرد ، دریافت می کنید. سیستم ها و اجزای سازنده خانه هوشمند Vivint ارزان نیستند ، اما هنگامی که در مورد طرحی تصمیم گرفتید ، مجبور نیستید کاری انجام دهید. تکنسین های ویوینت به خانه شما می آیند ، همه چیز را نصب می کنند ، و به شما یک مرور جامع در مورد چگونگی عملکرد آن می دهند.

Vivint Smart Home

 

 SimpliSafe Home Security System

اگر رویکرد DIY را برای هوشمند سازی امنیت خانه خود ترجیح می دهید ، سیستم امنیت خانه SimpliSafe را بررسی کنید. SimpliSafe نقطه شیرینی را بین یک سیستم امنیتی DIY کنترل شده بر روی خود و یک راه حل نصب شده و نظارت شده حرفه ای پیدا می کند. این سیستم به راحتی راه اندازی و استفاده می شود و خانه شما را از مزاحمان و تهدیدهای محیطی مانند آتش سوزی و سیل در امان نگه می دارد. این یک راه حل یکپارچه است که در انجام کاری که انجام می دهد کاملاً موفق است – خانه خود را به سادگی و انعطاف پذیری ایمن کنید ، به شما اجازه می دهد همه چیز را از راه دور با یک برنامه ماهانه مقرون به صرفه (یا بدون آن) کنترل کنید.

SimpliSafe Home Security System

 

سیستم گرمایش و خنک سازی هوشمند

Ecobee Smart Thermostat With Voice Control

ترموستات هوشمند Ecobee With Voice Control مدل نسل پنجم این شرکت است و مانند هر نسخه Ecobee ، ویژگی های بیشتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد. ارتقا یافته الکسا و پشتیبانی از چندرسانه ای ، اجزای صوتی قدرتمندتر و Wi-Fi باند دوگانه تنها چند نمونه از موارد ارائه شده توسط این ترموستات است. یک برنامه کاربر پسند ، پشتیبانی شخص ثالث و یک فرایند نصب آسان به آن وارد کنید ، و شما یکی از بهترین ترموستات های هوشمندی را که می توانید خریداری کنید در اختیار دارید.

Smart Heating and Cooling

 

Nest Thermostat

Nest Thermostat تنها با 129.99 دلار مقرون به صرفه ترین مدل شرکت تا به امروز است – و می توان گفت جذاب ترین مدل است. این دستگاه مانند ترموستات گران قیمت Nest Learning به شما امکان می دهد سیستم گرمایش و سرمایش را از طریق تلفن یا صدا کنترل کرده ، برنامه های دما را تنظیم کرده و از راه دور مصرف انرژی خود را کنترل کنید. تفاوت اصلی در این است که به طور خودکار تنظیمات دمای شما را یاد نمی گیرد و برنامه ای را تنظیم نمی کند ، اما همچنان می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. این باعث می شود تقریباً نیمی از قیمت برای ترموستات یادگیری و برای ترموستات های هوشمند مقرون به صرفه ، برنده ویرایشگر ما باشد.

Nest Thermostat

 

کولر گازی Midea 8000BTU

کولر گازی Midea 8000BTU  (339 دلار) یک کولر گازی هوشمند مجهز به Wi-Fi با طراحی منحصر به فرد است که به آن کمک می کند تا به یکی از ساکت ترین واحدهای پنجره ای که آزمایش کرده ایم تبدیل شود. نصب آن آسان است و در تست ما عملکرد خوبی در زمینه خنک سازی دارد و می توان آن را با یک برنامه تلفن همراه از راه دور و دستورات صوتی Amazon Alexa و Google Assistant کنترل کرد.

Midea 8,000BTU U-shaped Air Conditioner

 

روشنایی هوشمند

Wyze Bulb Color

با قیمت 39.99 دلار برای هر بسته چهار تایی، Wyze Bulb Color مقرون به صرفه ترین لامپ رنگی هوشمند است که ما آزمایش کرده ایم. می توانید آن را از طریق تلفن خود بدون هاب یا با صدای خود از طریق Amazon Alexa و Google Assistant کنترل کنید. این ویژگی های هوشمند فراوانی را برای این قیمت ارائه می دهد ، از جمله پشتیبانی از صحنه های سفارشی ، اتوماسیون های محرک دستگاه ، برنامه ریزی و خواب معمول که به شما کمک می کند شب به تدریج خاموش شوید و صبح بیدار شوید. با دریافت جایزه Wyze Bulb Color Editors ‘Choice شما به راحتی لامپ هوشمند بهتری با قیمت کمتر از این پیدا نخواهید کرد.

لامپ هوشمند

 

لوازم آشپزخانه هوشمند

Brava Oven

اجاق های آشپزخانه متصل به طور مداوم در حال رایج شدن هستند ، انواع مختلفی از وسایل هوشمند به اندازه مایکروویو که می توانند از طریق انواع دیگر تهیه مواد غذایی ، پخت ، سرخ کردن ، آب پز کردن و گرم شدن مجدد را داشته باشند ، رایج تر می شوند. Brava Oven یکی از گران ترین مدل هایی است که ما آزمایش کرده ایم ، اما پیشرفته ترین نیز است. این گاز می تواند غذا را به ده روش مختلف طبخ کند ، پیش تنظیمات پخت و پز خودکار زیادی برای مواد اولیه و وعده های غذایی دارد و همچنین دارای دوربین های داخلی برای تماشای طبخ غذا از طریق تلفن هوشمند است. (واقعا جالبه)

لوازم آشپزخانه هوشمند

 

Anova Precision Cooker Wi-Fi

آشپزی ویدئویی پیچیده به نظر می رسد ، اما در واقع یک فرایند ساده است که تهیه وعده های غذایی را برای همه آسان می کند. شما غذا را در پلاستیک می بندید و آن را در آب که با دمای دقیق گرم می شود غوطه ور می کنید ، این امر توسط دستگاه های Anova Precision Cooker Wi-Fi امکان پذیر است. به لطف کنترل های داخلی و اتصال Wi-Fi ، می توانید با استفاده از Anova خود یا از هرجای دیگر با تلفن خود فرآیند پخت و پز را کنترل کنید. استفاده از آن نمی تواند آسان تر باشد ، اما همه نتایج خوبی را تضمین می کند ، و آن را به یک انتخاب سردبیر برای لوازم آشپزی هوشمند تبدیل می کند.

Anova Precision Cooker Wi-Fi

 

Robot Vacuums and Mops

+iRobot Roomba s9

اگر به دنبال یک تجربه تمیز کردن بدون دست واقعی هستید و می خواهید قوی ترین نظافت ممکن را داشته باشید ، +Roomba s9 یک انتخاب عالی است. این دستگاه با چهار برابر قدرت مکش ، شکل جدیدی در رسیدن به مناطق دشوار و نظافت بیشتر را داراست. و با داشتن حسگرهای فراوان و ناوبری مبتنی بر دوربین ، به مرور زمان چیدمان خانه شما را می آموزد. این یکی از گرانترین جاروبرقی های رباتی است که ما آزمایش کرده ایم ، اما مکش قدرتمند ، ناوبری هوشمند و قابلیت تخلیه سطل زباله در خود باعث می شود تا یکی از بهترین مواردی باشد که می توانید خریداری کنید و گزینه Editors ‘Choice برای مدل های سطح بالا است.

iRobot Roomba s9+

 

iRobot Braava Jet m6

جاروبرقی های رباتی بسیار عالی است ، به خصوص اگر فرش زیادی داشته باشید، اما اگر بیشتر چوب یا کاشی دارید ، ممکن است بخواهید به جای آن یک روبات شوی در نظر بگیرید. Braava Jet m6 با دوام طولانی باتری و توانایی پوشش 1000 فوت مربع در یک جلسه ، هم برای آپارتمان ها و هم برای خانه های بزرگتر مناسب است. اگر مشکلی دارید که نیازی به پاک کردن ندارد ، اشکالی ندارد ، زیرا m6 نیز رفت و برگشت دارد. حتی می تواند فرش ها را تشخیص داده و خانه شما را ترسیم کند ، بنابراین می توانید آن را به اتاق های خاص بفرستید.

iRobot Braava Jet m6

 

Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI

Deebot Ozmo T8 AIVI هم می تواند کف خانه شما را جارو برقی کند و هم پاک کند ، و دارای فناوری هوش مصنوعی و تفسیر بصری است که به شما امکان می دهد به طور خودکار موانع را شناسایی کرده و از آنها جلوگیری کند. این همچنین دارای یک ویژگی Visual Butler زیبا است که به شما امکان می دهد از هر کجا که هستید ویدئوی زنده خانه خود را مشاهده کنید و با Amazon Alexa و Google Assistant کار می کند ، بنابراین می توانید با صدای خود تمیز کردن را شروع و متوقف کنید. گران است ، اما یکی از غنی ترین ربات های هیبریدی تمیز کردن کف است که ما آزمایش کرده ایم.

Robot Vacuums and Mops

 

بهداشت و سلامت دستگاه های تناسب اندام

+Peloton Bike

با شروع از 2495 دلار ، Peloton Bike + بر اساس مدل قبلی خود با یک سیستم مقاومت دیجیتال به طور خودکار تنظیم می شود تا مطابق با برنامه های مربی شما تنظیم شود ، بنابراین می توانید به جای اینکه با دستگیره بازی کنید ، روی خروجی خود متمرکز شوید و از جدول رده بندی بالا بروید. این ویژگی، همراه با سیستم صوتی به روز شده ، تجربه غرق تماشای دوچرخه سواری در خانه را بیش از هر زمان دیگری فراهم می کند. علاوه بر این ، یک صفحه لمسی چرخشی و یکپارچه سازی اپل GymKit برای جفت شدن آسان Apple Watch ، دوچرخه را به یک نسخه جذاب نسبت به نسخه اصلی شش ساله تبدیل می کند.

+Peloton Bike

 

Tempo Studio

ماشین آموزش قدرت Tempo Studio برای همه از مبتدی تا پیشرفته مناسب است ، از سنسورهای سه بعدی و فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند تا وزن مناسبی را که باید برای هر حرکت بلند کنید تنظیم کند، تکرارهای خود را بشمارید و در مورد فرم خود بازخورد در زمان واقعی ارائه دهید تا شما را ایمن نگه دارید. مانند Tonal ، تمرینات درخواستی را با مربیان آگاه و انگیزه دهنده ارائه می دهد. و با صفحه نمایش بزرگتر ، اصلاح فرم ها و کلاس های زنده را به نمایش میگذارد، Tempo از بسیاری جهات از Tonal پیشی می گیرد و قیمت آن را به طور قابل توجهی پایین می آورد.

Peloton Bike+

 

ترازو هوشمند Wyze

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، یا می خواهید عضله خود را اضافه کنید ، ترازو هوشمند می تواند به شما کمک کند پیشرفت خود را ردیابی کنید و انگیزه خود را حفظ کنید. ترازو Wyze با تلفن هوشمند شما ارتباط برقرار می کند و کارهایی فراتر از اینکه فقط به شما می گوید وزن شما چیست را به شما اطلاع میدهد. این 12 معیار ، از جمله BMI ، درصد چربی بدن ، درصد آب بدن ، ضربان قلب ، توده عضلانی ، سطح پروتئین و وزن تا 400 پوند را پیگیری می کند. این داده های شما را خصوصی نگه می دارد و برای کسانی که باردار هستند یا از ضربان ساز قلب استفاده می کنند ، یک حالت را ارائه می دهد و این امر باعث می شود گزینه ویرایشگران ما برای ترازو های هوشمند ارزان قیمت باشد.

Smart Health and Fitness Devices

 

تخت خواب هوشمند 360

این روزها روش های زیادی برای ردیابی خواب شما وجود دارد ، از ردیاب های تناسب اندام گرفته تا ساعت های هوشمند ، اما شاید هیچ چیزی بهتر از تشک شما برای این کار مناسب نباشد. حداقل ، این ایده در پشت تختخواب هوشمند Sleep Number 360 است که شامل سنسورهای بیومتریک برای بهتر چرت زدن است. شما برای مشاهده روند خواب و معیارهای سلامتی و کسب بینش در مورد چگونگی خواب بهتر می توانید از برنامه ای در تلفن هوشمند استفاده کنید. این یک سرمایه گذاری سنگین است ، اما اگر پولی برای صرف هزینه دارید ، تختخواب هوشمند 360 روشی راحت ، موثر و بسیار قابل تنظیم برای بهبود کیفیت خواب شماست.

Sleep Number 360 Smart Bed

 

ابزارهای هوشمند در فضای باز

کنترل کننده آبپاش هوشمند Rachio 3

کنترل کننده آبپاش هوشمند Rachio 3  با داشتن یک ترمینال سوپاپ اصلی برای سیستم هایی که دارای یک واحد هستند ، به شما امکان کنترل بیش از هشت یا 16 منطقه را می دهد. اگر باران ببارد چمنزار را آب نمی دهد و می توانید آن را از راه دور با تلفن روشن و خاموش کنید. به علاوه ، با بسیاری از سرویس ها و دستگاه های دیگر مانند Alexa Amazon ، دستیار Google ، IFTTT و SmartThings سامسونگ ادغام می شود.

Rachio 3 Smart Sprinkler Controller

 

Worx Landroid M 20V

مانند هر ماشین چمن زنی رباتیک که بررسی کرده ایم ،  Worx Landroid M 20V ارزان نیست ، اما یکی از کم هزینه ترین مدل های موجود است و برای برداشتن و اصلاح چمن کاری شما بسیار عالی عمل می کند. همچنین دارای رادیو GPS و Wi-Fi است و با یک برنامه موبایل کار می کند که به شما امکان می دهد آن را از هر مکان کنترل کنید. این برنامه علاوه بر شروع و متوقف کردن ماشین چمن زنی و تنظیم برنامه های قلمه زدن ، به شما امکان می دهد روند پیشرفت ماشین چمن زنی را کنترل کرده و با ارسال هشدارهای وضعیت ، به شما اطلاع می دهد که در حال حاضر چه کاری انجام می دهد و در صورت وجود هرگونه مشکل به شما اطلاع رسانی میکند. در صورتی که کسی تصمیم بگیرد آن را از شما برباید، به شما می گوید ماشین چمن زنی کجاست.

Worx Landroid M 20V

  • رویا زرد
  • ۰
  • ۰

نکات مهمی که برای کار با کوینکس باید بدانید

 

کوینکس یک صرافی ارز رمزنگاری شده است که در دسامبر 2017 راه اندازی شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ میباشد. هدف آن ساخت یک بستر ارز رمزپایه بسیار مطمئن ، کاربر پسند ، کم هزینه و پرسرعت برای تجارت طیف گسترده ای از ارزهای رمزپایه با استفاده از سیستم انطباق تجارت اختصاصی آن است. از چندین زبان پشتیبانی می کند و از بیش از 100 کشور کاربر را می پذیرد. کوینکس هنوز در هیچ قانونی ثبت نشده است.

کوینکس اعلام کرده است که از دارایی های مشتری در هیچ جای دیگری استفاده نخواهد کرد و 100٪ آنها محفوظ است. به همین دلیل ، برداشت سریع انجام می شود و کاربران در مدت چند دقیقه نسبتاً سریع وجه خود را دریافت می کنند.

این بررسی کوینکس جنبه های مختلفی را تجزیه و تحلیل می کند تا یک نمای کلی و جامع از مبادله و خدمات آن به شما ارائه دهد. اگرچه انتخاب کلیک تمام تلاش خود را می کند تا اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهد و آن را به طور مرتب به روز کند ، اما ما اکیداً توصیه می کنیم برای هرگونه به روزرسانی که بعداً رخ می دهد به سایت coinex.com مراجعه کنید.

 

آیا صرافی کوینکس امن است؟

از آنجا که کوینکس نسبتاً جدید است و تاکنون هیچ گونه تلاش برای هک نشده است ، بنابراین می توان آن را بی خطر دانست. حتی اگر صرافی هیچگونه ویژگی امنیتی پیشرفته ای ارائه ندهد (مانند نظارت بر IP) ، گزینه استاندارد 2FA را برای محافظت از وجوه مشتریان فراهم می کند. همچنین ، از فاکتورهای امنیتی مانند استراتژی چند امضایی و HTTPS برای محافظت کامل از منابع مالی مشتریان و محافظت از داده ها استفاده می کند. بطوریکه شما برای ارسال پول نیاز دارید که تاییده از پیامک تلفن همراه و ایمیل را انجام دهید.

امنیت کوینکس

صرافی کوینکس

کوینکس یک ارائه دهنده خدمات مبادله ارز دیجیتال جهانی است که با استفاده از موتور تطبیق پرسرعت خود می تواند حداکثر 10 هزار تراکنش در ثانیه را پردازش کند. از این رو ، می تواند به سرعت معاملات ارز رمزنگاری شده را پردازش کند تا کاربران بتوانند ظرف چند دقیقه واریز / برداشت وجه کنند. متأسفانه ، خرید رمزنگاری با فیات با کوینکس امکان پذیر نیست.

 

کوینکس چگونه با صرافی های دیگر مقایسه می شود؟

کوینکس در برابر بایننس

 

کیف پول کوینکس

کوینکس یک کیف پول کامل مانند ارز Coinbase با کیف پول رمزنگاری سفارشی خود ندارد. کیف پول کوینکس می تواند برای واریز سکه به طور موقت ، برای اهداف تجاری استفاده شود. به شما امکان دسترسی به کلید خصوصی خود داده نمی شود ، بلکه فقط به آدرس کیف پول عمومی خود دسترسی خواهید داشت. توصیه می شود برای ذخیره ارزهای رمزپایه خود از کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger Nano S یا Trezor استفاده کنید. کیف پول ارائه شده توسط Coinbase نیز گزینه خوبی برای ذخیره بیت کوین و سایر آلت کوین ها برای حجم کم است.

 

حساب کاربری کوینکس

ایجاد یک حساب کاربری در کوینکس بسیار ساده است و در عرض یک یا دو دقیقه قابل انجام است. از آنجا که هیچ محدودیت جغرافیایی تعیین نکرده است ، هر کسی می تواند فقط با ارائه آدرس ایمیل در کوینکس حساب ایجاد کند. درصورتی که کاربران گذرواژه خود را فراموش کنند ، پس از کلیک بر روی پیوند “رمز عبور خود را فراموش کرده اید” که در صفحه ورود به سیستم وجود دارد ، می توانید با وارد کردن کد تأیید دریافت شده در ایمیل خود ، آن را به راحتی تنظیم کنید. پس نگران فراموش کردن رمز عبور خود نباشید. فقط برای بازیابی رمز عبور حتما ایمیل استفاده شده برای ثبت نام و رمز عبور ایمیل خود را بیاد داشته باشید چون برای رمز عبور لینکی به آدرس ایمیل شما ارسال میشود.

 

نحوه ثبت نام در کوینکس

ثبت نام در کوینکس

برای ایجاد یک حساب کاربری در کوینکس، موارد زیر را انجام دهید.

در عرض چند دقیقه ، باید کد احراز هویت را از طریق ایمیل از تیم کوینکس دریافت کنید. آن کد را در قسمت “کد تأیید ایمیل” وارد کنید و پس از موافقت با شرایط برای پایان کار ایجاد حساب خود ، روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.

تبریک می گویم! شما با موفقیت حساب خود را در کویکس ایجاد کرده اید.

 

ایجاد حساب کاربری در کوینکس

 

نحوه ورود به سیستم کوینکس

برای ورود به حساب کوینکس خود ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بر روی آدرس ورود به کوینکس کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه ، گذرواژه خود را وارد کنید و روی دکمه “ورود به سیستم” کلیک کنید.
  • به دلیل کلاهبرداری فیشینگ ، کوینکس پیامی را نمایش می دهد که از شما می خواهد URL مورد بازدید خود را دوباره بررسی کنید.
  • پس از تکمیل پازل Captcha ، به سیستم حساب خود وارد خواهید شد.

 

شرایط تأیید

کوینکس به کاربران اجازه می دهد بدون ارائه هر نوع اسنادی تجارت خود را آغاز کنند. حتی اگر هنوز محدودیتی برای سپرده گذاری تعیین نکرده باشد ، محدودیت برداشت براساس سطح راستی آزمایی (پایه یا پیشرفته) متفاوت است. برای تأیید حساب عمومی ، کاربران باید یک شناسه معتبر صادر شده توسط دولت خود ، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی ، یک تصویر سلفی با داشتن شناسنامه و بیانیه ای با متن نوشته شده “CoinEx” همراه با تاریخ ارائه شده ارائه دهند. اسناد مورد نیاز برای تأیید حساب پیشرفته را می توانید در صفحه حساب خود یافت کنید.

برای بهبود امنیت معاملات ، صرافی به شدت به کاربران توصیه می کند 2FA را از طریق پیام کوتاه یا برنامه GA (Google Authenticator) فعال کنند.

 

نحوه واریز سکه (coin) در کوینکس

قبل از شروع تجارت با کوینکس ، کاربران باید هر ارز رمزنگاری شده ای مانند BCH ، BTC ، ETH و غیره را برای خرید سایر altcoins یا رمز ارزها واریز کنند. علاوه بر این ، کاربران باید حداقل سکه های ذکر شده در بخش “هزینه ها” را واریز کنند (به راحتی با پیمایش در صفحه کاربری خود این مورد را مشاهده کنید). تقریباً 6 یورو برای بیت کوین است. برای واریز وجه:

 

وارد حساب کوینکس خود شوید و روی پیوند “Assets” واقع در نوار پیمایش کلیک کنید و گزینه Depost را انتخاب کنید.

نام سکه (به عنوان مثال USDT) را در کادر “Coin Type” انتخاب کنید.

در Protocol Type گزینه USDT-TRC20 را انتخاب کنید.

آدرس ودیعه سکه ای را که انتخاب کرده اید کپی کنید. (به عنوان مثال USDT)

اکنون ، باید این آدرس را روی کیف پول وارد کنید یا از جایی که سکه ها را ارسال می کنید ، مبادله کنید. اگر کیف پول شما دارای برنامه تلفن همراه است ، می توانید از کد QR برای درج آدرس استفاده کنید.

هنگامی که معامله شما در شبکه بلاک چین تأیید شد ، بودجه موجود در کیف پول کوینکس شما قابل استفاده است که می تواند برای خرید سایر altcoins یا رمز ارزها استفاده شود.

برای شارژ کردن حساب کاربری خود در کوینکس ابتدا سعی کنید در یک صرافی ایرانی ارز تتر را خریداری کنید و تترهای خریداری شده را در بستر ترون (TRC20) که کارمزد کمتری برای ارسال دریافت میکند به حساب خود در کوینکس انتقال دهید.

 

انتقال ارز از صرافی ایرانی به کوینکس

شما بعد از اینکه تتر یا هر رمز ارز دیگه ای را خریداری کردید، در کوینکس بخش منو قسمت Assets بر روی گزینه  Deposit کلیک کنید و بعد از وارد شدن به بخش مربوطه گزینه USDT-TRC20 را انتخاب کنید و آدرس تولید شده را کپی کنید و در کیف پول خود در صرافی ایرانی در بخش آدرس کیف پول، آدرسی که کپی کرده اید را وارد کنید تا ارز مورد نظر شما به حسابتان در کوینکس منتقل شود.

اگر تمامی موارد بالا را بدرستی انجام داده باشید در مدت زمان کوتاهی مثلا 3-4 دقیقه حساب شما شارژ شده و میتوانید برای خرید هر نوع رمز ارزی اقدام کنید.

 

ایجاد حساب کاربری در کوینکس

 

نحوه خرید ارز دیجیتال در کوینکس

کاربران می توانند همه ارزهای رمزپایه پیشرو مانند ETH ، ETC ، LTC ، XRP و موارد دیگر را از کوینکس مبادله یا معامله کنند.

این مثال نحوه خرید شیبا اینو (SHIBA INU) را با استفاده از دلار/تتر (USDT) نشان می دهد. فرض بر این است که کاربر قبلاً USDT را در حساب کوینکس خود واریز کرده است.

خرید شیبا در کوینکس

وارد حساب کوینکس خود شوید و روی پیوند “exchange” واقع در نوار پیمایش کلیک کنید.

جفت ارز را انتخاب کنید. (SHIB / USDT).

با کلیک روی برگه مربوطه ، نوع سفارش را انتخاب کنید. (در تصویر بالا می توانید نمونه ای از سفارش Market را مشاهده کنید)

مقدار USDT مورد نظر برای مبادله یا مقدار SHIB موردنظر برای خرید را وارد کنید و روی دکمه “خرید SHIB” کلیک کنید.

تبریک می گویم! شما اولین سفارش خود را برای SHIB قرار داده اید. پس از انجام معامله ، SHIB در کیف پول در دسترس خواهد بود. می توانید وضعیت سفارش خود را در «سابقه سفارش» مشاهده کنید.

 

نحوه پرداخت وجه نقد در کوینکس

شما نمی توانید با ارز فیات از کوینکس پول نقد کنید اما می توانید وجه را به صرافی یا کیف پول دیگری ارسال کنید. محدودیت برداشت براساس سطح تأیید (اساسی یا پیشرفته) متفاوت است. کوینکس همچنین برای هر ارز رمزنگاری شده حداقل مبلغ برداشت را تعیین کرده است. برای دانستن مقادیر دقیق ، کافی است به پایین صفحه اصلی آنها بروید. قبل از ثبت درخواست برداشت ، کاربران باید اطمینان حاصل کنند که مقدار آنها از حداقل مقدار برداشت بیشتر است.

کوینکس سه نوع برداشت را ارائه می دهد

  • کیف پول دیگری
  • مبادله
  • یک حساب کوینکس دیگر

 

برای ارسال وجوه خود:

وارد حساب کوینکس خود شوید و روی پیوند “Assets” در نوار پیمایش کلیک کنید و گزینه withdraw را انتخاب کنید.

نام ارز را در کادر «Coin type» انتخاب کنید و در قسمت Withdrawal Address آدرس حسابی که به آن میخواهید پول انتقال دهید را وارد کنید.

در قسمت Actual مقداری را که میخواهید انتقال دهید را وارد کنید.

در آخر بر روی Submit کلیک کنید.

نکته مهم: مطمئن شوید که در قسمت Protocol Type حتما بستر ترون (USDT-TRC20) را انتخاب کنید تا برای ارسال کارمزد کمتری از شما کسر شود.

پس از انجام معامله ، سکه ها به آدرس رمزنگاری شده ارسال می شوند. وضعیت برداشت ها از تاریخ سفارش قابل بررسی است.

 

ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده در کوینکس

صرافی کوینکس به اعضای خود این امکان را می دهد تا تعداد زیادی رمز ارز و رمز ارز را خریداری کنند.

برترین ارزهای رمزپایه ذکر شده در صرافی در زیر آورده شده است:

Bitcoin (BTC) ، Ethereum (ETH) ، Litecoin (LTC) ، Ethereum Classic (ETC) ، Bitcoin Cash (BCH) ، Dash (DASH) ، Ripple (XRP) ، Monero (XMR) ، Cortex (CTXC) ، رمز EOS ( EOS) ، Zcash (ZEC) ، گولم (GNT) ، Qtum (QTUM) ، NEO (NEO) ، Bytom (BTM) ، پروژه 0x (ZRX) ، سکه USD (USDC) ، Tether (USDT) ، CoinEx Token (CET) ، شبکه Banyan (BBN) ، Bitcoin Unlimited (BTU) ، Bitcoin Candy (CDY) ، CyberMiles (CMT) ، DACC (DACC) ، Decred (DCR) ، Dogecoin (DOGE) ، Egretia (EGT) ، eosDAC (EOSDAC) ، FuzeX (FXT) ، Hydro Protocol (HOT) ، Hshare (HSR) ، Hydro (HYDRO) ، BitKan (KAN) ، Linfinity (LFT) ، Loom Network (LOOM) ، MassGrid (MGD) ، Nano (NANO) ، بدون BS Crypto ( NOBS) ، OneLedger (OLT) ، OmiseGO (OMG) ، RChain (RHOC) ، Seele (SEELE) ، SEER (SEER) ، SoPay (SOP) ، TokenClub (TCT) ، TRON (TRX).

بروزرسانی: کوینکس اکنون از IOTA نیز پشتیبانی می کند (14/05/2019)

البته اخیرا رمز ارزهای جدیدی در کوینکس قابل معامله هستند که برخی از آنها در بالا ذکر نشده. شما با جستجو در کوینکس میتوانید ارز های مورد نظر خود را جستجو کنید که در صورت موجود بودن به معامله با آنها بپردازید.

 

کشورهای پشتیبانی شده در کوینکس

صرافی کوینکس از همه کشورهای جهان از جمله اتحادیه اروپا ، انگلیس ، ایالات متحده ، استرالیا و کانادا کاربران را می پذیرد.

صرافی کوینکس هیچ کشوری را از تجارت در سیستم عامل خود خارج نکرده است حتی ایران. (براساس اطلاعات موجود در وب سایت رسمی آن).

شما بدون نیاز به فیلتر شکن میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و به معامله بپردازید. البته بایننس از صرافی هایی میباشد که ایران را تحریم نموده و هر IP که از طرف ایران قصد وارد شدن به حساب کاربری خود را داشته باشد آن را بلوکه میکند و دیگر نمیتوانید وارد آن شود.

 

هزینه ها، کارمزدها و محدودیت های مبادله ای در کوینکس

هر صرافی ارز رمزنگاری شده ساختار و محدودیت های خاص خود را دارد و کوینکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

هزینه ها

کوینکس برای هر معامله انجام شده از حساب شما هزینه ای کسر می کند و ساختار هزینه آنها در زیر آورده شده است.

 

هزینه های تجارت

صرافی کوینکس بر روی مدل سازنده / گیرنده کار می کند و برای هر معامله هزینه ثابت 0.1٪ را دریافت می کند. اگر کاربر با استفاده از توکن صادر شده توسط کوینکس به نام CET هزینه تراکنش را پرداخت می کند ، 50٪ تخفیف برای کارمزد اعمال می شود. CET رمز اختصاصی کوینکس است.

 

هزینه های واریز و برداشت

کوینکس هیچ مبلغی را برای سپرده گذاری سکه کسر نمی کند. در عوض ، برای همه altcoins و رمز ارزهای رمزپایه موجود ، به استثنای BCH ، هزینه برداشت را می گیرد. برای BTC CoinEx 0.0001 هزینه برداشت BTC دارد که تقریباً 0.50 یورو است.

 

محدودیت ها

برای حداکثر میزان ارزهای رمزپایه ای که می توان در کوینکس برداشت یا سپرده گذاری کرد ، محدودیتی وجود ندارد. با این وجود حداقل محدودیت هایی را برای سپرده گذاری یا برداشت ارزهای دیجیتال تعیین کرده است. برای محبوب ترین سکه ها می توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

جدول کارمزد رمز ارزها در کوینکس

محدودیت برداشت 24 ساعته در کوینکس بسته به سطح تأیید حساب شما متفاوت است. اگر شماره تلفن همراه یا Google Authenticator خود را اضافه کرده باشید ، 10000 دلار است ، در حالی که برای حساب های اصلی ، محدودیت 1.000.000 دلار است. برای دارندگان حساب پیشرفته محدودیت برداشت 24 ساعته وجود ندارد.

برای حساب های “Basic ID Verified” ، محدودیت معاملات حاشیه CoinEx 5X است.

 

روش های پرداخت پشتیبانی شده در کوینکس

در حال حاضر ، کوینکس فقط از تجارت رمزنگاری به رمزنگاری پشتیبانی می کند. این روشهای پرداخت فیات مانند کارت اعتباری یا نقدی و انتقال SEPA را نمی پذیرد. اگر می خواهید ارزهای رمزنگاری شده را فوراً با استفاده از کارت اعتباری یا بدهی خریداری کنید ، می توانید مبادلاتی مانند Changelly یا Coinmama را امتحان کنید. در مورد خرید altcoins از طریق بانک یا انتقال SEPA ، Coinbase بهترین صرافی برای استفاده است.

 

امنیت کوینکس

برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز ، کوینکس از طریق SMS یا Google Authenticator محافظت از (Two Factor Autenthication) 2FA را ارائه می دهد تا معاملات بدون وارد کردن گذرواژه یکبار مصرف مبتنی بر TOTP کامل نشود) اگر پشتیبانی پیامکی برای کشور شما در دسترس نیست ، برای دریافت کدهای تأیید اعتبار باید از برنامه Google Authenticator استفاده کنید. علاوه بر 2FA ، صرافی همه داده ها و اطلاعات را از طریق یک شبکه امن HTTPS منتقل می کند. همچنین ، کوینکس با ذخیره سازی آنها در کیف پول های سردخانه ، حداکثر حفاظت را از سرمایه های مشتریان خود تضمین می کند.

صرافی کوینکس به کاربران پیشنهاد می کند رمزهای عبور قوی برای حساب های خود ایجاد کنند. این قدرت رمز عبور را نشان می دهد ، بنابراین کاربران می توانند متناسب با آن تغییرات ایجاد کنند.

 

پشتیبانی مشتری کوینکس

در صورت بروز هرگونه مشکل در حساب خود ، تنها روش تماس با تیم پشتیبانی آنها ارائه تیکت پشتیبانی است. برای این کار باید به پایین گوشه سمت راست بروید و “Ticket” را در بخش پشتیبانی انتخاب کنید. برای سوالات عمومی ، کاربران می توانند به سوالات متداول موجود در همان بخش موجود در وب سایت کوینکس مراجعه کنند.

 

مزایای کوینکس

  • هزینه های پایین تجارت
  • پشتیبانی از 50 جفت معاملاتی
  • برداشت با سرعت بالا
  • برای معامله رمزنگاری ها اسنادی لازم نیست
  • 50٪ تخفیف برای استفاده از CET
  • چند زبانه بودن

 

معایب کوینکس

  •  ارزهای فیات را قبول نمی کند
  • بدون پشتیبانی از چت زنده / تلفنی

نتیجه بررسی کوینکس

یکی از مزایای اصلی کاربران کوینکس این است که می توانند ناشناس بمانند و در وقت صرفه جویی کنند زیرا نیازی به ارائه هیچ سندی ندارند. به دلیل موتور تجارت پرسرعت ، کاربران می توانند به سرعت سپرده گذاری یا برداشت کنند. تا آنجا که بورس ادعا می کند برداشت های کوچک در کمتر از 5 دقیقه پردازش می شود. در مورد هزینه ها ، کوینکس فقط هزینه تولید کننده / گیرنده اسمی را کسر می کند. تنها عیب کوینکس عدم پشتیبانی از ارزهای فیات است. به طور کلی ، بررسی کوینکس ما استفاده از این ارز را برای تجارت ارزهای رمزپایه توصیه می کند!

 

ایجاد حساب کاربری در کوینکس

  • رویا زرد
  • ۰
  • ۰

چگونه انتخاب کلیک به مشتریان کمک می کند تا بصورت مکرر خرید کنند؟

 

“از محصولات گرفته تا تحویل، انتخاب کلیک تجربه خرید پایدارتری را ارائه می دهد”

 

محصولات انتخاب کلیکتغییر آب و هوا یک مسئله فوری و حیاتی است. محافظت از محیط زیست و جوامعی که در آنها کار و زندگی می کنیم یکی از بزرگترین اولویت های انتخاب کلیک است و ما می توانیم از اندازه و مقیاس خود برای همیشه استفاده کنیم. در پیش بینی روز زمین ، در مورد اقداماتی که انتخاب کلیک برای کمک به مشتریان در خرید پایدارتر انجام داده ارسال رایگان میباشد تا مشتریان در خانه نشسته و تنها با چند کلیک محصول خود را دریافت کنند که دیگر نیازی به استفاده از خودروهای شخصی نباشد و با این اقدام بتوان در پاک نگه داشتن هوای شهر تاثیر بسزایی داشت.

 

“محصولاتی که ماندگارتر و مناسب کیف پول شما هستند”

 

راه دیگری که مشتریان می توانند با دوام بیشتر به خرید بپردازند محصولات ساخته شده با تکنولوژی روز دنیا میباشد که ممکن است به کاهش زباله های الکترونیکی و افزایش عمر محصول کمک کند. این برنامه برای خریداران است که می توانند معاملات خوبی را در مورد محصولات جدید نسبت به قبل پیدا کنند که توسط تولید کنندگان و تامین کنندگان واجد شرایط مورد بازرسی و آزمایش حرفه ای قرار گرفته و با بالاترین کیفیت روانه بازار میشوند. خواه خرید یک گوشی هوشمند ، دوربین یا تلویزیون باشد خواه خرید محصولات حفاظتی، صنعتی و یا حتی خودرویی باشد.  مشتریان می توانند بسیاری از مارک های مورد علاقه خود را در جشنواره های فصلی معرفی شده توسط برند های متفاوت با تخفیف و شرایط مناسب پیدا کنند و در صورت نیاز اقدام به خرید کنند.

 

با بازدید روزانه از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک میتوانید از جشنواره های فصلی برند های مختلف دیدن نمایید. در جشنواره ها کالاهای جدید با تخفیف و قیمت های مناسب در دسترس هستند تا شما عزیزان بتوانید محصول خود را خریداری نمایید.

 

جشنواره دوو        جشنواره اسنوا

 

تحویل محصول تا درب منزل شما

ما در حال تغییر شبکه حمل و نقل خود در سراسر ایران هستیم تا بتوانیم با کمترین زمان و کمترین هزینه محصول خریداری شده را به مشتریان تحویل دهیم. در برنامه های آتی فروشگاه انتخاب کلیک استفاده از موتور های شارژی و دوچرخه های الکتریکی میباشد تا در مصرف سوخت صرفه جویی شده و کاهش آلودگی هوا شود و حتی در ساعت های پیک ترافیک خدمات و ارسال به موقع انجام پزیرد.

 

کارمندان ما، سفیران سلامت محیط زیست

بخشی از یک سازمان مردمی کارمندان آنها میباشند. سفیران انتخاب کلیک برای گسترش تلاش های تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی و حفظ منابع اصلی جامعه بر این باورند که استفاده کمتر از محصولات پلاستیکی و رها شدن آنها در محیط  زیست میتواند آسیب های جبران نا پذیری را به جامعه و محل زندگی افراد جامعه برسانند. پس با استفاده نکردن از محصولات پلاستیکی و محصولات شیمیایی ساخته شده در تلاش اند تا این فرهنگ جا افتاده را در جامعه یشتر گسترش دهند.

به امید اینکه تمامی افراد بصورت خود جوش به محیط زندگی خود و جامعه احترام گذاشته و در پاک نگه داشتن آن تلاش کنند.

  • رویا زرد
  • ۰
  • ۰

رد می در راه – رونمایی از ردمی نوت 8 2021

 

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 8 در حال آماده شدن برای راه اندازی در آواتار جدید است. این شرکت اخیراً تأیید کرده است که تاکنون بیش از 25 میلیون دستگاه ردمی نوت 8 فروخته شده است.

حالا شیائومی تیزر جدیدی را منتشر کرده است که طراحی Redmi Note 8 2021 را نشان می دهد.

 

اطلاعات بیشتر درباره گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 8 2021

 

مدیر عامل شیاومی جدیدترین گوشی ردمی ، ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو را در جریان یک رویداد در پردیس جدید شیاومی اعلام کردند. Redmi Note 8 Pro اولین تلفن هوشمند دوربین 64 مگاپیکسلی این شرکت است که از سنسور Samsung GW1 64MP استفاده می کند و از جدیدترین چیپ ست MediaTek® Helio ™ G90T بهره می برد.

ردمی نوت 8 به دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی ، شارژ سریع 18 وات مجهز است و قدرتمندترین سیستم صوتی از سری Redmi Note را ارائه می دهد.

ردمی همچنین اولین تلویزیون خود را آغاز به کار کرد و یک لپ تاپ جدید (RedmiBook 14 Pro) به خط تولید خود اضافه کرد.

 

ردمی نوت 8 پرو: چیزی فراتر از بازی

ردمی نوت 8 پرو

 

ردمی نوت 8 پرو به جدیدترین پردازنده MediaTek® Helio ™ G90T مجهز شده است، یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت 2.05 گیگاهرتز. تجربه بازی GPU Arm Mali-G76 3EEMC4 با حداکثر فرکانس 800 مگاهرتز که انرژی AI را تا 1TMAC تأمین می کند.

با ترکیب این سیستم قدرتمند با سیستم LiquidCool ، ردمی نوت 8 پرو می تواند حداکثر عملکرد را برای مدت طولانی حفظ کند، بنابراین کاربران می توانند با سرعت بالا و بدون دردسر بازی کنند. ردمی نوت 8 پرو دارای جدیدترین سنسور 64MP GW1 سامسونگ است که مجهز به فناوری ISOCELL Plus و خیره کننده 64 میلیون پیکسل است.

این به این معنی است که دوربین عقب عکس هایی با وضوح بالا به طرز دیوانه واری برای رسانه های چاپی با قد 3.26 متر ارائه می دهد. علاوه بر دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، این دستگاه به یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجهز شده است که آن را به همه کاره ترین تیرانداز ردمی تاکنون تبدیل کرده است.

ردمی نوت 8 پرو

 

طراحی گل سر سبد با کیفیت ساخت بالا

ردمی نوت 8 پرو در جلو و عقب از محافظ Corning® Gorilla® Glass 5 استفاده می کند و از آن در برابر سقوط تصادفی و ساییدگی و پارگی روزمره محافظت می کند. این دستگاه در سه رنگ خاکستری مینرال ، سفید مرواریدی و سبز جنگلی ارائه شده است.

صفحه نمایش بزرگ “6.53 +FHD نقطه افت ، نسبت صفحه نمایش به بدنه ردمی نوت 8 پرو تا 91.4 درصد است و گواهینامه محافظت از چشم با نور کم آبی توسط TÜV Rheinland آلمان را دریافت کرده است.

ردمی نوت 8 پرو با استفاده از یک باتری عظیم 4500 میلی آمپری – بزرگترین سری از گذشته ، از سنت ردمی نوت استفاده می کند. به منظور اطمینان از دوام ، کل دستگاه ردمی نوت 8 پرو از فناوری ضد پاشش IP52 استفاده می کند که محافظت موثر در برابر باران و عرق را ارائه می دهد.

ردمی نوت 8 پرو همچنین دارای شارژ سریع 18W Type-C ، NFC چند منظوره ، بلستر IR و جک هدفون 3.5 میلی متری است. با بلندگوهای 1217SLS و Smart PA، تجربه صوتی بازی بهتری را تضمین می کند.

ردمی نوت 8 پرو

 

 ردمی نوت 8: مجموعه ای از نسخه های جدید با جعبه شارژ سریع 18 وات

ردمی نوت 8  یک نسخه کامل نسبت به نسخه قبلی خود ، ردمی نوت 87 ارائه می دهد. این دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی ، Qualcomm Snapdragon 665 SoC ، ویژگی های پیشرفته صوتی ، شارژ سریعتر 18 وات و طراحی آن را ارائه می دهد. علاوه بر این به روزرسانی ها ، ردمی نوت 7 هنوز بسیاری از ویژگی های مورد استفاده کاربران را حفظ می کند ، مانند USB Type-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری و Blaster IR

ردمی نوت 8

ردمی نوت 8 پرو در تاریخ 29 آگوست در ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت استاندارد چین و در ساعت 10 صبح در تاریخ 3 سپتامبر در سرزمین اصلی چین برای پیش سفارش عرضه شد. دستگاه از 1399 RMB برای 6 گیگابایت + 64 گیگابایت ، RMB 1،599 برای نسخه 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی و RMB 1،799 برای نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی شروع می شود.

ردمی نوت 8 در تاریخ 10 سپتامبر ساعت 10 صبح و در 10 صبح 17 سپتامبر در سرزمین اصلی چین عرضه شد. این دستگاه در RMB 999 برای نسخه 4 گیگابایتی + 64 گیگابایتی ، RMB 1199 برای نسخه 6 گیگابایتی + 64 گیگابایتی و RMB 1399 برای نسخه 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی به فروش می رسد.

 

سری گوشی های هوشمند ردمی

استراتژی چند گانه گروه شیاومی در حال موفقیت است ، به طور مداوم سبد محصولات خود را بهبود می بخشد و ردمی را به عنوان یک مارک مستقل نگه می دارد. حاشیه ناخالص از 3.3٪ در سه ماهه اول به 8.1٪ در سه ماهه دوم افزایش یافته است – این یک مقایسه قابل توجه در مقایسه با ASP تلفن های هوشمند در سرزمین اصلی چین و بازارهای خارج از کشور است.

بازارهای دیگر به ترتیب رشد 3/13 و 6/7 درصدی را تجربه کرده اند ، درآمد تلفن های هوشمند با قیمت بیش از 2،000RMB ، 32.3 درصد از کل درآمد بخش تلفن های هوشمند را به خود اختصاص داده اند. حجم فروش جهانی ردمی نوت 7 از 30 ژوئن 2019 به 20 میلیون دستگاه رسیده است. علاوه بر این ، محموله های جهانی سری K20 قبلاً در بیش از یک میلیون دستگاه در ماه اول عرضه آن ثبت شده است.

 

Redmi TV 70 – اولین نمایش تلویزیونی ردمی

ردمی تلویزیون 70 اینچ 4k ارائه می دهد و از طراحی مینیمالیستی برخوردار است. تلویزیون ردمی 70 اینچی با یک منطقه دید 60٪ بزرگتر از صفحه نمایش های 55 اینچی ، یک تجربه غوطه وری را در اختیار شما قرار می دهد. مجهز به پردازنده 6 ژنرال Amlogic با 14 فناوری افزایش تصویر ، بهترین تصویر را نمایش می دهد در حالی که سیستم صوتی پیشرفته ای نیز ارائه می دهد.

این تلویزیون از یک پردازنده هشت بیتی 64 بیتی با حافظه رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه و WiFi دو باند 2.4G / 5G برای اتصال سیگنال عالی بهره می برد. تلویزیون ردمی 70 اینچی با سیستم های PatchWall AI TV همراه با توصیه های شخصی برای کاربران اجرا می شود.

Redmi TV 70

با ویژگی های هوشمندانه آن می توانید از انواع پروژکتورها ، آداپتورها و سیم ها خداحافظی کنید. تلویزیون ردمی 70 اینچی این امکان را به شما می دهد تا USB خود را مستقیماً به دستگاه وصل کنید تا همه فایل هایتان را با بازده بیشتری مشاهده کنید یا از پخش صفحه نمایش بی سیم با لپ تاپ های Mi یا تلفن های هوشمند استفاده کنید.

تلویزیون ردمی 70 اینچی همچنین دارای یک فرمان صوتی بلوتوث از راه دور فعال است. فقط دکمه صدای اختصاصی را فشار دهید تا با دستیار هوشمند XiaoAI ما تماس بگیرید ، نمایش های خود را جستجو کنید یا دستگاه های هوشمند را در خانه خود کنترل کنید. با فشار یک دکمه می توانید وضعیت دستگاه های خود را بررسی کرده و اعلان ها را دریافت کنید.

“Redmi TV 70 با قیمت RMB 3799 در دسترس است. پیش سفارش 29 آگوست ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت استاندارد چین عرضه شد و فروش آزاد از 10 سپتامبر ساعت 10 صبح از طریق کانال های رسمی Xiaomi سرزمین اصلی چین به عموم عرضه شد.
 

RMB واحد پول چین میباشد

 
تلویزیون های هوشمند شیائومی همچنان پیشرو هستند و محموله های جهانی در نیمه اول سال 2019 به 5.4 میلیون دستگاه رسیده است. براساس AVC ، محموله های تلویزیون های هوشمند شیائومی با رشد سالیانه 64.9٪ ، رتبه 1 را در سرزمین اصلی چین و در 5 رتبه برتر جهانی شاهد هستیم.

در سه ماهه دوم ، حمل و نقل جهانی تلویزیون هوشمند بالغ بر 2.7 میلیون واحد بوده و در سال گذشته 41.1 درصد افزایش داشته است. تلویزیون ردمی 70 اینچی با قیمت تنها 3799 RMB، موضوعی کاملاً واضح برای” نسبت شدید عملکرد به قیمت ” عرضه میشود.

 

لپ تاپ RedmiBook 14 Pro

لپ تاپ RedmiBook 14 Pro

ردمی همچنین از ردمی بوک 14 پرو رونمایی کرد ، نسخه پیشرفته قبلی ردمی بوک 14. با پشتیبانی از آخرین پردازنده 10 هسته ای Intel ، ردمی بوک 14 پرو عملکرد کلی خود را در مقایسه با پردازنده ژن قبلی 13٪ افزایش داده است.

RedmiBook به همراه کارت گرافیک NVIDia 25W TDP GeForce MX250 ، حافظه گرافیکی 2 گیگابایتی GDDR5 ، 8 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه هارد دیسک و یک مکانیزم خنک کننده فن بزرگ ، توانایی اجرای بازی های اصلی و مدیریت کارهای ویرایش ویدئو را دارد.

ردمی بوک 14 پرو از بدنه ای کاملاً فلزی و مینیمالیستی بهره می برد که دارای صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی با حاشیه های بسیار باریک 5.75 میلی متری و 81.2٪ افزایش نسبت بدن به صفحه نمایش است. علاوه بر رنگ نقره ای موجود در ردمی بوک 14، نسخه پرو اکنون دو رنگ جدید – خاکستری تیره و صورتی ارائه می دهد.

ردمی بوک 14 پرو فقط با وزن 1.5 کیلوگرم ، با 10 ساعت عمر طولانی باتری و پشتیبانی از شارژ سریع به شما اجازه می دهد تا فقط در 35 دقیقه 50٪ شارژ داشته باشد. همچنین از یک صفحه کلید در اندازه کامل، با فاصله کلید 1.3 میلی متر و فاصله کلید 19 میلی متر برخوردار است.

ردمی بوک 14 پرو همچنین گزینه های اتصال پیشرفته ای را شامل می شود، از جمله دو پورت USB3.0 ، پورت USB 2.0 ، پورت HDMI و جک هدفون 3.5 میلی متری.

 

تمام مدل های RedmiBook 14 Pro بصورت پیش فرض با Windows 10 و Office Home نصب شده اند:

  • کارت گرافیک Intel Core i5، 8 GB RAM / 256 GB ROM / NVidia MX250 – RMB 3999
  • کارت گرافیک Intel Core i5، 8 GB RAM / 512 GB ROM / NVidia MX250 – RMB 4499
  • کارت گرافیک Intel Core i7، 8 GB RAM / 512 GB ROM / NVidia MX250 – RMB 4999

 

ردمی بوک 14 پرو در تاریخ 29 آگوست ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت استاندارد چین برای پیش خرید در دسترس خواهد بود و فروش آن در 6 سپتامبر ساعت 10 صبح از طریق کانال های رسمی فروش سرزمین اصلی چین شیائومی انجام می شود.

با ادامه تولید محصولات جدید لپ تاپ ، سهم بازار شیاومی به طور پیوسته افزایش داشته است. در تاریخ 28 مه 2019 ، برند ردمی اولین لپ تاپ باریک 14 اینچی خود را معرفی کرد و از محبوبیت گسترده ای برخوردار شد.

طبق IDC Consulting (Beijing) Ltd. (“IDC”) ، سهم بازار لپ تاپ های شیاومی در سرزمین اصلی چین از نظر میزان حمل و نقل ، از 5.5٪ در سه ماهه دوم 2018 به 8.7٪ در سه ماهه دوم 2019 افزایش یافته است.

  • رویا زرد